news-background
news-background

اولین تصویر گال گدت در زن شگفت انگیز

وقتی طرفداران دی سی منتظر فیلم بتمن درمقابل سوپر من بودند : طلوع عدالت بهار بعدی ، فیلمی دیگر در دی سی این جهان توسعه یافته در حال ساخت است . همزمان با بتمن در مقابل سوپر من اغاز به ساخت کرد ، گال گدت فیلم ابر قهرمانی خود با نام زن شگفت انگیز را که ساختش در انگلیس شروع شده را رهبری میکند .

در واقع زن شگفت انگیز شاهزاده ی جنگجویی است که از جزیره ی دیماسکیرا ظاهر میشود . پاین به استیو تریور عشق و علاقه دارد ، استیو افسر اطلاعات ارتش است که دیانا را وقتی در این جزیره است ملاقات میکند .

با شروع ساخت این فیلم این بازیگر عکس خودرا در نقش زن شگفت انگیز با زره مخصوص و تاج در توییتر گذاشته  . این ممکن است یک لباس مبدل به خاطر بازی در کشوری دیگر باشد  که زن شگفت انگیز می پوشد ، زیرا لباس او باید مجذوب باشد . البته این سوپر هیرو را در تریلر های دیگری نیز دیده ایم ، با شمشیر و سپر و کمند حقیقتش . گرچه این اولین دیدار  بازیگر سازنده ی خود ان فیلم است .

این تنها خبر منتشر شده از شروع ساخت این فیلم نیست . وارنر بروس هم مطلب مطبوعاتی پخش کرده که لیست بسیاری از بازیگران این فیلم را نشان میدهد : رابین رایت(خانه ی پوشالی)، دیوید تولیس (هری پاتر)، دنی هاستون (کلش او تایتان)، ایوان برمنر( اسنوپایسر ) ، النا انایا( پوستی که در ان زندگی میکنم) و لوسی دیویس( شائن او دد) . فیلم با کارگردانی پتی جنکینز (هیولا) و نویسندگی جیسون فوچس (هولی رولرز) ساخته میشود .

با این حال به تازگی خبری دیگر از لیست بازیگران اعلام شده که نشان میدهد همه ی انها در لیست بهترین ها نیستند . به نظر می اید به استعداد بازیگران دقت بیشتری شده . به نظر می اید که سازنده ی این فیلم از موفقیت های اخیرش بسیار خوشنود است ، مثل  جایزه گلدن گلوب برای نقش خود در خانه ی پوشالی. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

زن شگفت انگیز در 23 ژوئن سال 2017 اکران میشود .

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید