news-background
news-background

شروع طوفانی فیلم The Nun با ۲۲.۴ میلیون دلار در روز اول

 

فیلم «The Nun» از کمپانی برادران وارنر شروعی با شروع روز جمعه 22.4 میلیون دلار در 3876 سینما فروشی طوفانی داشت و انتظار می‌رود در اولین آخر هفته فروش آن به 50 میلیون دلار برسد. این فیلم ترسناک با فروش 20.2 میلیون دلار جهانی در روز جمعه فروش کلی جهانی برابر با 32.1 میلیون دلار داشت که در صورت ادامه این روند می‌تواند بهترین فروش را در میان سری فیلم‌های «Conjuring» داشته باشد. فیلم «Conjuring» پیش از این با فروش 41.9 در آمریکا رکورد بهترین فروش را در میان این سری از فیلم‌ها داشت که در نهایت فروش کلی آن با احتساب فروش خانگی به مبلغ 137 میلیون دلار رسیده بود.

«تیسا فارمیگا» در فیلم «The Nun» نقش کارآموز جوانی را دارد که در سال 1952 به همراه یک کشیش با بازی «دمیان بیچیر» به رومانی فرستاده می‌شود تا خودکشی مشکوک یکی از راهبه‌های صومعه را بررسی کند. کارگردانی این فیلم را «کورین هاردی» و نویسندگی آن را «گری دوبرمان» بر عهده دارند. فیلم «The Nun» با دریافت نظرات متضاد در سایت راتن تومیتوز امتیاز 29% و در سایت سینما اسکور رتبه C را کسب کرد؛ همچنین منتقدان اتمسفر و بازی بازیگران را مورد ستایش قرار دادند و از تمرکز فیلم بر روی ترس‌های ناگهانی زیاد انتقاد کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۲۸

عجب ! در مورد فیلم کانجرینگ ۲ اونهمه سر و صدا برپا شد و گفتند فیلمی که دنیا را ترساند ، یعنی این از اون یکی می زنه جلو؟؟... والا من که هنوز که هنوزه فیلم جنگیر 1973 را که می بینم ، برام تاثیرگذار و دیدنیه ، اما فیلمهای این چندسال اخیر در ژانر وحشت ، مثل سری فیلمهای کانجرینگ ، اینسدیس ، آنابل ...با وجود ایفای نقش خوب بازیگران در بعضی هاشون ، واقعا هیجان و ترسش همون اولین مرتبه دیدن فیلم بود و واقعا دیگه رغبتی برای دوباره دیدنشون نداشتم

نمایش اسپویل
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۴۸

من بیست سال سن دارم و عاشق ژانر ترسناک هستم و صد ها فیلم ترسناک دیدم . اگر فقط بحث رو سر ترسناک بودن و دلهره آور بودن فیلم قرار بدیم کار های جیمز ون مخصوصا کانجیورینگ ۱ . اینسیدس ۱و۲ ابدا و اصلا قابل مقایسه با هیچکدوم از فیلم های جنگیر نیست . بحث من سر زیبایی داستان و یا موارد دیگه نیست ؛ بحثم تنها سر رعب آور و وحشتناک بودن هست . شرایطی که خدمتت عرض میکنم رو رعایت کن و کانجیورینگ رو با جنگیر ۱۹۷۳ مقایسه کن تا متوجه بشی جنگیر در مقابلش صفر هست : ۱ـ سیستم صوتی عالی با جزییات و بیس مطلوب ۲ـ بعد از ساعت ۲ بعد نصف شب ۳ـ کاملا تنها ۴ـ تلوزیون بالای چهل اینچ . این شرایط پایه دیدن فیلم ترسناکه . از نظر رعب وحشت به نظر من رتبه بندی به این صورته : ۱-کانجیورینگ ۱ ۲ـ اینسیدیس ۱و۲ ۳- کانجیورینگ ۲ 4- آنابل ۱و۲ . کارهای جیمز ون تحولی در ژانر ترسناکه

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۵۵

اره ممنون البته نسخه های ژاپنیش عالی بودن

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۱۱

بله ، واقعا فیلمهای نابی هستن و هنوز دیدنشون لذتبخشه ... البته بازم بستگی داره چه کسی و با چه دیدگاهی ببینه

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۰۷

خواهش می کنم ، حرفتون کاملا درسته ، واقعا ما منتقد نیستیم و طبق دیدگاه شخصی بیشتر نظر می دیم ...به قول خودتون کسانی که این فیلمها در ژانر وحشت به معنای واقعی وحشتناک براشون قرار می گیره ، نمی تونن سن و سال زیادی داشته باشن مگر اینکه دیگه کسی از نظر شخصیتی خیلی ترسو باشه ... بله فیلمها متاسفانه کلیشه ای شدن ، واقعا ایده نابی وجود نداره ، بیشتر سعی می کنن با تکنولوژی سمعی و بصری ، جذابش کنن ولی قالبشون یکیه ... به اضافه فیلمهای که فرمودید ، فیلم کینه هم من یادم اومد ، بد نبود ...

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۰۷:۰۷

سلام باهات موافقم بنظرم باید گزینه آنلایک برداشته بشه چون ما منتقد نیستیم که نظرمون تاثیر گذار باشه وکاملا حرفه ای و حقیقی باشه تنها چیزی که با انلایک نصیبمون میشه دلسرد شدن از کامنت دادنه درمورد فیلمای ترسناک : کانجرینگ 1 و 2 خیلی خیلی از انابل ها و اینسدیس ها بهتر و خوش ساخت تر بودن اما مشکلی که من باهاش دارم بیش از حد گنده کردن کانجرینگ هست کانجرینگ یک فیلم ترسناک و خوبه که لایق نمره 6 هست اما انقدر تعریف میکنن ازش که ادم انتظار یک ترسناک واقعی رو داره حقیقتش واسه کسانی که درمورد شیطان پرستی و این مزخرفات سر رشته دارن کانجرینگ یک فیلم کمدی بیشتر نیست. جدیدا فیلمای ترسناک شبیه ساندویچ شدن و فقط سسشون فرق میکنه حشره از دهنشون درمیاد فقط تو فیلما بازیگراشون عوض میشه صلیب بر عکس میشه و فقط نوع صلیب فرق میکنه پرواز میکنن ادما و ... ایده ای وجود نداره و فقط داره تکرار میشه. فیلم ring نسخه ژاپنی یه ایده داشت که موفق بود فیلم shutter تایلندی یه ایده داشت که موفق شد و فیلم جن گیر هم یک ایده موفق داشت اما بقیه فیلمای ترسناک جز تکرار کاری نکردن البته فیلمای خوب ترسناک هم وجود داره که من الان حضور ذهن ندارم. نظر شخصی من اینه اون طیفی که با کانجرینگ ترسیدن اکثرا زیر 18 سال سن دارن و ای کاش میشد سن رای دهندگان به هر فیلم رو دید تا حساب کار دستت بیاد

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۴۵

کاملا موافقم دوست عزیز مانند فیلم هایی که حتی با وجود رنگی نبودن و نداشتن جلوه های ویژه آدم را محو تماشا میکند و ..... البته من فیلم جن گیر را هنوز فرصت نکردم ببینم، ولی تعریفشو خیلی شنیدم، و همینطور سری های بعدیش را نیز در آرشیو دارم،انشاالله فرصت دیدن بشود.

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۵۹

می دونید ، الان دیگه دوره دیدن و بعد رد شدن و کنارگذاشتنه ، دیگه کسی به ماندگار بودن فکر نمی کنه ... در عالم هنر سینما ، موسیقی و خیلی چیزهای دیگه ،متاسفانه این اتفاق افتاده

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۵۴

سلام و با تشکر از شما ، اتفاقا در منزل سینمای خانگی سونی و تلویزیون براویا سونی ۴۶ اینچی هست و کیفیت تصویر و صدا عالیه و فیلمهای جدید هم که نسبت به قدیمیها از جلوه های سمعی و بصری بسیار پیشرفته برخوردار هستن ، شکی درش نیست... ولی می دونید اصلا بحث بر سر این چیزها نیست ، صحبته اصالت و ماندگاری فیلمهاست و اینکه بعضی از فیلمهای قدیمی تر با اون امکانات محدود و پس از سالها باز هم درخشش و زیبایی خودشون را دارن ...

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۵۲

در پاسخ به اون کسانی که میان و آنلایک می زنن برای این دیدگاهی که گذاشتم ، که به احتمال زیاد بیشتر از جوونهای سال ۶۵ به بعد هستن ، لطفا برید و ریتینگ فیلم جنگیر ۱۳۷۳ را در مقایسه با این فیلمهای جدید ببینید .. اونهم با اینهمه امکانات و جلوه های سمعی و بصری که امروز در اختیار دارن ... فیلم به عنوان یه اثر ارزشمند هنر سینما باید عمق داشته باشه و زمان از درخشش و جذابیتش کم نکنه . اما خب سلایق امروزیهاست دیگه ، کاریش نمیشه کرد

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۰۵

با سلام و احترام به نظرم بهتره برای بهتر لذت بردن و بیشتر ترسیدن از تماشای این قبیل فیلم ها، از سیستم صوتی سینمای خانگی و یا در صورت نبود آن،مانند من از یک هدفون حدالامکان متوسط یا خوب استفاده نمایید. و موارد دیگر.....

نمایش اسپویل