news-background
news-background

6 فیلم درباره قاتلین زنجیره‎ای که بر اساس داستان‎های واقعی ساخته شده‎اند

همه ما هیجان تماشای فیلم ترسناک را تجربه کرده‎ایم. اگر فیلم خیلی ترسناک باشد، به خودمان می‎گوییم که این فیلم‎ها ساختگی و قصه هستند. با این حال این شش فیلم بر اساس وحشیگری و دیوانگی قاتلان سریالی واقعی ساخته شده است. اما حداقل می توانیم خود را با این واقعیت که این شش نفر اکنون زندانی شده‎اند یا مرده‎اند راحت کنیم.

 

1.Dahmer

قاتل: جفری دامر

بازیگر: جرمی رنر

تعداد قتل‎ها: 17

مشخصه‎ها: خفه کردن، قطع عضو، ارتباط جنسی با مرده، آدمخواری

وضعیت: مرده، توسط یکی از زندانیان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

«جفری دامر»  یکی از فاسد ترین قاتلان سریالی همه دوران بود. او تنها سه هفته پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، کار خود را آغاز کرد. او خوش‎قیافه و جذاب بود. پسرهای جوان را اغوا می‎کرد، آن‎ها را به خانه‎اش می‎برد، و آن‎ها را وادار می‎کرد تا مواد مخدر مصرف کنند. سپس آن‎ها را خفه می‎کرد و با با آن‎ها رابطه جنسی برقرار می‎کرد (بعضی اوقات پس از مرگ). گاهی آن‎ها تکه تکه می‎کرد و بعضی اوقات نیز اجساد را می‎خورد.

 

2.The Snowtown Murders

قاتل: جان بانتینگ

بازیگر: دنیل هنشال

تعداد قتل‎ها: 11

مشخصه‎ها: شکنجه، خفه کردن، آدم خواری

وضعیت: در زندان، 11 سال زندان بدون آزادی مشروط.

جان بانتینگ رهبر یک باند آدم‎کشی بود که از سال 1992 تا 1999 در استرالیای جنوبی فعالیت داشتند. او مانند بسیاری دیگر از قاتلان سریالی، معتقد بود که جهان را از افراد ضیف و ناخوشایند پاک می‎کند. برخی از قربانیان او در بشکه اسید به صورت تجزیه شده یافت شدند.

 

3.Wolf Creek

قاتل: ایوان میلات

بازیگر: جان جرات

تعداد قتل‎ها: 7

مشخصه‎ها: قربانیان را در حالی که صورتشان برو به پایین و دست آن‎ها پشت‎شان بود رها می‎کرد

وضعیت: در زندان، 18 سال زندان بدون آزادی مشروط.

این قاتل در فیلم «Mick Taylor» نامیده می‎شود. اما داستان فیلم در مورد قتل‎های ایوان میلات است که از سال‎های 1989 تا 1993 در نیو ساوت ولز که نام یکی از ایالتهای کشور استرالیا است، رخ داده. او از در مکان‎های دور افتاده طعمه‎های خود را صید می‎کرد، بسیاری از آنها گردشگران خارجی بودند. بعضی از قربانیان او کاملاً محو شده‎اند.

 

4.Zodiac

قاتل: زودیاک

بازیگر: نامشخص

تعداد قتل‎ها: +5

مشخصه‎ها: زوج‎های جوان را انتخاب و با ضرب گلوله یا چاقو به آن‎ها حمله می‎کرد

وضعیت: نامشخص. لیندو لافرتی، یک پلیس گشت‎زن بازنشسته، مدعی شد که زودیاک همچنان زنده و با ۹۱ سال سن ساکن شهرستان سولانو است.

بر خلاف سایر مطالب این لیست، قاتل این فیلم هرگز دستگیر نشده است. این قاتل مسئولیت 37 قتل را برعهده گرفته است. اما پلیس بر این باور است که او تنها پنج نفر را کشته است. صرف نظر از این، «زودیاک» تقریبا یک سال باعث ترس مردم کالیفرنیای شمالی شده بود، چرا که او در ابتدای فعالیت خود زوج ها را در این منطقه  زخمی کرده و می‎کشت. این فیلم تلاش «رابرت گری اسمیت» را برای شناسایی قاتل دنبال می کند.

5.Monster

قاتل: آیلین وورنوس

بازیگر: شارلیز ترون

تعداد قتل‎ها: 7

مشخصه‎ها: تیراندازی از فاصله نزدیک

وضعیت: مرده، در سال 2002 توسط تزریق سم اعدام شد.

«آیلین وورنوس» یک قاتل زنجیره‌ای اهل ایالات متحده آمریکا بود. او مردانی را هدف قرار می‎داد که ادعا می‎کرد به او تجاوز کرده‎اند یا سعی داشته‎اند این کار را انجام بدهند. مادرش او را رها کرد و او از کودکی برای خرید سیگار و مواد‎غذایی تن فروشی می‎کرد. او به عنوان یک فاحشه و قاتل در فلوریدا مشغول به کار بود. «شارلیز ترون» فریبنده از آرایش سنگینی برای تبدیل خود به شخصیت «آیلین وورنوس» استفاده کرد.

 

6.Henry: Portrait of a Serial Killer

قاتل: هنری لی لوکاس

بازیگر: مایکل روکر

تعداد قتل‎ها: نامشخص، او به 600 قتل غیرقانونی اعتراف کرده، اما احتمالاً در موارد بسیاری دروغ گفته

وضعیت: مرده، او در اثر حمله قلبی در زندان جان داد.

اولین قتل «لوکاس» احتمالاً قتل مادرش بود. به گفته لوکاس، مادرش یک فاحشه بود و او کار او را تماشا می‎کرد. شواهد قوی وجود دارد که او را به دو تا ده قتل متصل می کند. اما زمانی که او در زندان بود صدها پرونده حل نشده اعتراف کرد. سیاری از این اعترافات دروغ است. در این فیلم، قربانیانش کاملا تصادفی هستند، از جمله فردی که «لوکاس» در تعمیر ماشینش کمک می‎کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۰۲

خاطرات قتل ( از بهترین های سینمای کره ) سرپیکو پلنگ سیاه 1977 Blue Caprice نخستین سرقت بزرگ قطار

نمایش اسپویل
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹

فیلم Ned Kelly رو جا گذاشتین!

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۴۲

لطفا این جور پست ها که مربوط به فیلم ها هست اسماشون رو لینک بکنید

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷

چرا لینک فیلم ها رو نذاشتین؟ پدرم در اومد دونه دونه سرچشون کنم تو سایت لطفا وقتی اینجوری معرفیِ فیلم میزارین حتما فیلم های معرفی شده انکودِ 30نما رو هم داشته باشن تا کار حرفه ای تر بشه ممنون یاعلی

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۳۳

نقش آفرینی شارلیز ترون با اون گریم در فیلم مانستر عالی بود.

نمایش اسپویل