news-background
news-background

بازیگر نقش «چارلز منسون» در فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» مشخص شد

اگرچه قتل‌های خانواده منسون نقش کلیدی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین فیلم بلند «کوئنتین تارانتینو»‌ دارد، اما باید دانست که «چارلز منسون» نقش مهمی در این فیلم ندارد. فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو»، «Once Upon a Time in Hollywood» داستان قتل «شارون تیت» و دوستانش را به تصویر می‌کشد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که «دیمن هریمن» به عنوان بازیگر نقش «چارلز منسون» استخدام شده است. «هریمن» برای بازی در سریال «Justified» مشهور است.

داستان فیلم در سال 1969 اتفاق می‌افتد و داستان یک بازیگر رو به افول تلویزیونی وسترن، «ریک دالتون» با بازی «لئوناردو دیکاپریو» و بدلکارش «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» را به تصویر می‌کشد. این دو در تحول زمانه سرگردان‌اند و به دنبال کسب جایگاهی قطعی برای خود هستند. «دالتون» در همسایگی «شارون تیت» زندگی می‌کند که به صورت وحشیانه‌ای توسط طرفداران «منسون» به قتل می‌رسد.

خبرگزاری رپ گزارش می‌کند که فهرست بازیگران فیلم «Once Upon a Time in Hollywood» روز به روز رو به افزایش است و شخصیت‌های تخیلی و حقیقی زیادی به آن اضافه شده‌اند. «رومور ویلیس» در نقش بازیگر انگلیسی «جوآنا پتت»، «دریما واکر» در نقش بازیگر و خواننده «کانی استیونز» و «کاستا رونین» در نقش بازیگر لهستانی «وُیتک فریکووسکی» ظاهر شده‌اند. از دیگر بازیگران می‌توان به «مارگارت کوآلی» در نقش «کیتی کت»، «مدیسون بیتی» در نقش «کیتی» و «ویکتوریا پِدرِتی» در نقش «لو لو» اشاره کرد.

گفته می‌شود این فیلم پر هزینه از لحاظ ساختار و زمان‌بندی از فیلم «Pulp Fiction» بسیار بهتر است. فیلم «Once Upon a Time in Hollywood» در روز 26 ژوئیه سال 2019 اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۵۵

"گفته میشود که از پالب هتر است"، اما مطمئنم که این پیش بینی به حقیقت بدل نخواهد شد!! خیلی سخته تارانتینو از فیلمهای اولش بهتر فیلم بسازه. مخصوصاً پالپ فیکشن که اکثرا جزو ده فیلم برتر تاریخ تو لیستها اسمش رو میشنویم.

نمایش اسپویل