news-background
news-background

کارگردانی سری جدید X-Men توسط داگ لیمان

و اما سر تیترهای جنجالی هفته :

Gambit فیلم جدید تاتوم مجددا کارگردان دار میشود 

دوری همچنان به شنا کردن ادامه میدهد  و ما برای او ارزوی موفقیت داریم .

  و اما در هفته گذشته چه گذشت ؟  با 30نما همراه باشید تا به صورت مختصر و کوتاه انچه در سینمای دنیا گذشته است به اطلاعتان برسد .

1.داگ لیمان فیلم جدید سری x-men  را کارگردانی میکند

سری x-men  روزهای سختی را پشت سر گذاشت و با رفتن روپت هرج و مرج عظیمی در مجموعه ایجاد شده بود , اما بیش از این جای هیچ نگرانی نیست : چرا که کارگردان چیره دست Edge Of Tomorrow  از این پس کارگردانی این مجموعه سردرگم را به عهده گرفته است .هنوز هیچ خبر دیگری در مورد این مجموعه در دست نیست .

2.جفری دین مورگان به عنوان  نگان در مجموعه Walking Dead حاضر شد

Jeffrey Dean Morgan

بله درست شنیدید ,کمدین محبوب ما این بار به صورت داوطلبانه به لیست مجموعه مردگان متحرک پیوسته است و به نظر میرسد در فصل اتی او را در کنار سایر بازیگران این مجموعه خواهیم دید .

3.اولین تریلر تبلیغاتی  برای فیلم Finding Dory

Ellen DeGeneres

این بار دوست داران پیکسار به وجد امده اند , Ellen DeGeneres  دوست داشتنی , اما فراموش شده به همراه پوستری جدید بازگشته است .

4.شاهزاده غصه دیگر لیلا نیست ...

leia

و اما برا کسانی که دوست ندارند حتی کوچک ترین عناوین را از دست بدهند,مطمئنا از شنیدن این خبر شوکه میشوید . در فیلم Star Wars: The Force Awakens لیلا دیگر به عنوان  شاهزاده نقش نمایی نمیکند .

5.ماریا کری شهردار لگو بتمن است

maria

در خیل اخبار عجیب و غریب این هفته اعلام شد که ماریا کری به عنوان جدید مک کی , یعنی لگو بتمن پیوست . فیلمی که دارای بازیگران الهام بخشی مانند : رالف فینس، روزاریو داوسون، ژاک گالیفیاناکیس و مایکل سرا است .

6.و در پایان کلویی مورتز و نقش نمایی در نمایش زنده پری دریایی

mortz

با کنار رفتن  سوفیا کوپولا بهترین گزینه جایگزین بدون شک مورتز  خواهد بود که برای برنامه زنده پیش روی دیزنی کاندید شده است . جزئیات این خبر را میتوانید در " بازی کلویی مورتز در نقش پری دریایی کوچک "   مشاهده کنید .

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید