news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل هشتم Game of Thrones

به دنبال انتشار شایعاتی در مورد پخش با تأخیر فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت»، شبکه HBO هواداران را با تصاویر ویدیویی کوتاهی غافلگیر کرد.

در این ویدیو که برای معرفی سریال‌های آینده شبکه منتشر شده، صحنه‌های تازه‌ای مشاهده می‌کنیم از شخصیت‌های محبوبی مانند «جان اسنو»، «سانسا استارک»، و «جیمی لنیستر.»

این ویدیوی کوتاه مملو از صحنه‌های بی‌مقدمه و اجمالی از دیگر سریال‌های اوریجینال شبکه است، بنابراین اگر احساس کردید که چیز جدیدی دستگیرتان نشده نگران نباشید. در یکی از صحنه‌های قابل توجه «جان اسنو» دیده می‌شود که پس از گریز از میدان نبرد با «نایت کینگ» به «وینترفل» بازگشته است. در صحنه‌ای دیگر او را می‌بینیم که خواهر/دختر دایی‌اش «سانسا» را ملاقات می‌کند و او را سخت در آغوش می‌گیرد، اگرچه چشمان «سانسا» از افکار دیگری حکایت می‌کند.

در یکی دیگر از صحنه‌ها «جیمی لنیستر» درحال نبرد با «گندری» فرزند حرامزاده «رابرت باراتیون» قابل رؤیت است. صحنه‌های دیگری هم از سریال در این ویدیو وجود دارد که به نظر می‌رسد همگی از فصل هفتم باشند.

شبکه HBO درحالی به انتشار این تصاویر کوتاه اقدام کرد که چند روزی از شایعه تأخیر در عرضه فصل هشتم سریال می‌گذرد. این اخبار پس از آن منتشر شد که «جو باور» سرپرست جلوه‌های ویژه سریال اعلام کرد «بازی تاج‌وتخت» در رأی‌گیری امی سال ۲۰۱۹ شرکت داده نخواهد شد.

باور در مصاحبه با هافینگتون پست گفته بود، «ما تا می سال ۲۰۱۹ یعنی هشت یا نه ماه آینده بر روی فصل هشتم کار خواهیم کرد... اما پیش‌درآمد سریال یا دست کم قسمت پایلوت آن از فوریه آینده فیلمبرداری خود را آغاز می‌کند. بنابراین هنوز کارهای زیادی باید بر روی فصل هشتم انجام شود.»

شبکه HBO هنوز تاریخ رسمی پخش فصل هشتم را اعلام نکرده است، اما «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌ریزی شبکه وعده داده که سریال در نیمه اول سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

 

دانلود و تماشای آنلاین ویدیو

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۴۱

خداکنه یه فصل به یادموندنی بسازن نه مثل فصل 7 پرازسوتی و خلا داستانی

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶

صحنه ای از نبرد گندری و جیمی هم نیست اون دو تا نبرد متفاوته که به هم کات خوردن

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۱۸

از کجا فهمیدین از نبرد با نایت کینگ برگشته؟

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶

جوووووون داره میاد

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۰

این کامنت دارای زوایای پنهان است ههههههه خیلی خندیدم دمت گرم :))))

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۱۹

نه باوو تا می 2019 هم شاید نیاد

نمایش اسپویل