news-background
news-background

داگ لیمان فیلم جدید سری X-Men با عنوان Gambit را کارگردانی خواهد کرد

 

با ترک Rupert Wyatt کارگردان اصلی  این فیلم در دو ماه پیش , به نظر می رسید  X-Men spin-off Gambit   که اکران ان  برای October سال اینده برنامه ریزی شده بود , نتواند در زمان مقرر رونمایی شود . اما ظاهرا قهرمان فوق العاده Channing Tatum برای کمک به او امده است  ;  هرچند در حال حاضر در مراحل نهایی گفت و مان با داگ لیمان کارگردان  فیلم جدید   Edge Of Tomorrow  میباشد.

لیمان و Fox با هم روابط قوی دارند که بر سر ساخت مجموعه های   Mr & Mrs Smith  و Jumper  نتیجه ان کسب موفقیت بالایی را رقم زده است. Gambit اولین عنوانی نیست که با Fox/Marvel  اجرا میکند   :  بلکه او در نسخه Wolverine نیز پس از  خروج Darren Aronofsky در لیست کوتاه جایگزین های او بود  , که در نهایت اون فرانچایز نصیب James Mangold شد .

و اما انچه درباره فیلم جدید در دست داریم :

Simon Kinberg    و Lauren Shuler Donner به عنوان تهیه کنندگان این پروژه مانند روال سابق باقی  فعالیت میکنند . Josh Zetumer  نویسنده فیلمنامه است وان را  بر اساس کتاب های کمیک کریس کلرمونت نوشته شده است .

نکته دیگر این که نسخه حاضر به عنوان یک نسخه  مستقل معرفی شده است ,  که از نظر تاتوم  باید به عنوان یک نسخه پیچ و تاب دار از ابر قهرمان قدیمی را به نمایش دراورد . او به صراحت میگوید

" او قهرمان معمولی وقدیمی شما نیست " 

" او یک دزد است , در خاکستر راه میرود "

Léa Seydoux

تنها بازیگر دیگری که از او اطلاعاتی در دست است , Léa Seydoux است که به عنوان دوست قدیمی Gambit و از طرفی از نظر عاطفی نیز ظاهرا وابستگی خاصی به او دارد. چیزی که واضح استاین است که  کارهای زیادی در زمان کوتاهی پیش روی این کارگردان بزرگ میباشد .

انتظار میرود در هفته های اینده سیلی از اخبار جدید درباره این فیلم در دست داشته  باشیم. (برای تماشای فیلم‌های روز دنیا بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک نمایید)

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

منبع : empireonline

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید