زمان مطالعه: ۲ دقیقه
فصل سوم سریال «Stranger Things» از فیلم کمدی «Fletch» الهام میگیرد
سریال «Stranger Things» همواره از فیلمها و منابع مختلفی الهام گرفته، و در مورد فصل سوم این سریال هم اینطور خواهد بود. دیوید هاربر که دوبار نامزد دریافت جایزه امی برای بازی در این سریال درام از شبکه نتفلیکس شد، در مصاحبهای جدید با سایت خبری ورایتی گفته است فصل بعدی این سریال قرار است از فیلم کمدی «Fletch» که در سال 1985 ساخته شده است الهام بگیرد. دیوید هاربر در ادامه گفت:
برادران دافر هر سال فیلمهای خیلی خاص را در نظر میگیرند. فیلم «Fletch» یکی از فیلمهایی است که میتوانیم با الهام از آن، شاهد کمی سرگرمی و موارد جذاب در این فصل باشیم، چیزی که شما از سریال «Stranger Things» انتظار ندارید، همانطور که فصلی تاریکتر نیز از این سریال انتظار ندارید.
داستان سریال «Stranger Things» در دهه 80 میلادی جریان دارد، که در طول سریال چندین بار به فیلمها و برنامههای تلویزیونی که از آنها الهام گرفته است اشاره میکند، از جمله فیلم «The Goonies»، «Alien»، «Stand by Me» و «Ghostbusters».
چوی چیس در فیلم «Fletch» نقش یک خبرنگار بهنام اروین فلچر را بر عهده داشت. یک خبرنگار که مبلغ زیادی برای کشتن یک میلیونر مریض دریافت کرده. فیلم «Fletch» با بودجه 8 میلیون دلاری به فروش جهانی 59 میلیون دلار رسید و استقبالی خوبی از آن شد، چهار سال بعد ادامه این فیلم با عنوان « Fletch Lives» ساخته شد، در ادامه هم ساخت فیلم « Fletch Won» برای دههها است که کنار گذاشته شده.
احتمالاً جیک بیوزی در نقش «Bruce» در سریال «Stranger Things» حضور خواهد داشت. این شخصیت به عنوان یک خبرنگار برای «The Hawkins Post» مشغول به کار است، و با اخلاقی مشکوک و حس شوخ طبعی بیمارگونه توصیف شده است. تاریخ انتشار فصل سوم این سریال هنوز اعلام نشده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید