news-background
news-background

فیلم های برتر سینمایی آخر هفته اخیر، فیلم "مریخی" پیشتاز است

اگرچه ماه اکتبر به نمایش فیلم های ترسناک و انیمیشن ها مشهور می باشد اما در سال های اخیر این روند دست خوش تغییراتی شده اند و فیلم های علمی تخیلی در این ماه از استقبال بیشتری برخوردار بوده اند.

این هفته فیلم مریخی در جایی قرار دارد که فیلم جاذبه در سال 2013 بود و در صدر جدول جا خوش کرده است. این فیلم در حالی با فروش 55 میلیون دلار به چنین جایگاهی دست یافته که در مقایسه با فیلم جاذبه که در روزهای آغازین اکران با فروش 55.7 میلیون دلار فروخت در رده بعدی قرار می گیرد. این موفقیت چشمگیری برای بازیگر این فیلم مت دیمون و کارگردان آن ریدلی اسکات می باشد.

آخرین فیلمی که با بازی دیمون به چنین موفقیتی دست یافت، بورن اولتیماتوم با فروش آغازین 50 میلیون دلار بود که مجموعا در نهایت با مبلغ 69 میلیون دلار در سال 2007 صدر نشین شد

فیلم مریخی بالاترین فروش آعازین را برای کارگردانش،ریدلی اسکات، درپی داشت به طوری که از پرومتئوس سال 2012  با 51 میلیون دلار پیشی گرفته است.

سری دوم هتل ترانسیلوانیا با کاهش 30 درصد از هفته پیش با فروش 33 میلیون دلار در رده دوم جدول برترین ها قرار دارد که با فروش مجموع 90 میلیون دلار برای دو هفته به کار خود پابان داد. این رقم در مقایسه با سری اول در مدت مشابه پیشرفت بزرگی محسوب می شود.

رابرت زمکیس با فیلم پیاده روی که در 450 سینما به نمایش درآمده است، با فروش نه چندان موفق 1.5 میلیون دلار و مجموع کل دو میلیون دلار از زمان اکرانش روبرو شده است که آغاز خوبی برای فیلمی که از سوی منتقدان مورد تمجید واقع شده نمی‌باشد اما انتظار می رود با گذشت زمان بتواند به فروش خوبی دست پیدا کند.

برای آگاهی بیشتر از فیلم های دیگر می توانید به جدول ذیل نگاهی بیاندازید همچنین امکان تماشای فیلم و سریال‌های بی‌نظیر را بصورت آنلاین در اختیار شما قرار دارد. فقط کافیست بر روی تماشای آنلاین فیلم خارجی کلیک کنید.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید