زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مارول بعد از Avengers 4 شخصیتهای جدیدی معرفی میکند
استودیوی مارول در مورد برنامههای آیندهاش برای دنیای سینمایی مارول پس از «اونجرها ۴» در سال ۲۰۱۹ سکوت کرده بود. اما شماری از قراردادهای گرانقیمت استودیو با بعضی بازیگران با آن فیلم به پایان میرسد، و این بدان معناست که استودیو نیازمند معرفی شخصیتهای جدیدی برای جایگزین کردن با کاراکترهای محبوب فعلی است. «نیت مور» یکی از تهیه کنندگان استودیو موفق به مهار هیجان خود برای فاز چهارم کاراکترها نشده و اطلاعاتی در این باره فاش کرده است.
مور در مصاحبه با اسکرینرانت میگوید: «به نظر من موقعیت خوبی است که با برخی از شخصیتهایی که مدتی از آشناییمان با آنان میگذرد وداع کنیم، اما از سوی دیگر میتوانیم کاراکترهایی را معرفی کنیم که میتوانند هم برای هواداران فیلم و هم هواداران کامیکها کاملاً جدید و غافلگیرکننده باشند.»
وی در ادامه میافزاید: «ایدههای فوقالعادهای وجود دارند که در حال بحث در مورد آنها هستیم و فکر میکنم و امیدوارم که برای مخاطبین جذاب باشند. کاراکترهای جدید همیشه جذابیت دارند چرا که میتوانند هر چیزی باشند. ما در مقطع فعلی در حال طرح ریزی و خیالبافی هستیم، و به این میاندیشیم که روایت چه قصههایی جالبتر است، در این خیالپردازیها ایدههایی هستند که مردم را هیجانزده خواهند کرد.»
از آنجا که «کوین فایگی» رئیس استودی مارول پیشتر تأیید کرد که بعد از پایان فاز سوم ۲۰ فیلم دیگر به تولید میرساند، این احتمال میرود که شخصیتهای جدید زیادی معرفی شوند. فایگی اخیراً اشاره کرد که استودیو شخصیت مسلمان «کامالا خان» یا «دوشیزه مارول» را به دنیای سینمایی مارول میآورد. وی همچنین تأیید کرده است که فیلم «جاودانان» (Eternals) هم در دست ساخت است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mbp92xx
mbp92xx
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۰:۳۳
دادن امتیاز زیاد به مارول درست نیست چون در اصل مارول یه کاپی کت از دی سی هست و اگه کارگردانی کارهای دی سی بدست نولان و بزرگان سینما باشه دیگه موفقیتای مارول ناچیز میشه مثالشم سه گانه بت من هست.
OMID_System
OMID_System
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۲۱
عزیزی که میگه از دیسی کپی هستش شما میسوزی یعنی دیسی اونقد مضخرف و چرت و اصلا بیننده و مزحک هستش که میخوای با یه سری عقاید بی معنی که آره کپی هستش خودتو آروم کنی پس بهتره شما حرف نزنی و دست از خودانکاری برداری
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ahmad
ahmad
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
اینکه بگیم مارول از دی سی کپی کرده یا بلعکس کاملا مزخرفه محضه ولی اگه بخوایم از لحاض فیلم سازی مقایسه کنیم مارول خیلی بیشتر از دی سی موفق بود اینم از روی فروش بالای فیلم هاش معلومه .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
OMID_System
OMID_System
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۵۷
امیدوارم به جذابیت الانش ادامه بده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ