news-background
news-background

مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) با چهار قسمت جدید در راه هست

اگر فکر می کنید مجموعه فیلم تبدیل شوندگان به این زودی پایان می یابد، سخت در اشتباهید. تهیه کنندگان این فیلم قصد ندارند پرده های سینماها را ترک کنند. همانظور که کمپانی پارامونت قبلا هم به این مورد اشاره داشته است، ما هم می دانیم این پروژه عظیم تر از آن است که به این زودی ها یازنشسته شود.

اخیرا کمپانی هسبرو گفته است که نویسندگان این مجموعه دوباره گرد هم جمع شده اند و با توجه به موارد و امکانات مد نظر تصمیم گرفتند که چهار قسمت دیگر به این مجموعه اضافه کنند، پس علاوه بر قسمت پنجم این مجموعه باید منتظر قسمت های ششم، هفتم و هشتم از این سری فیلم ها باشیم.

درحاشیه نشست خبری اخیر تهیه کنندگان به این مورد اشاره شده است که نویسندگان این سری از سه ماه پیش معلوم شده اند و برای قسمت های بعدی طی ده سال آینده برنامه ریزی کرده اند. همانطور که استیفن دیویس یکی از مدیران کمپانی هسبرو به این مورد اشاره کرده است:

« ما به همراه مدیران کمپانی پاراموت و مایکل بی (کارگردان این سری) با گروه نویسندگان این مجموعه جلسات متعددی برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که برای ده سال آینده برنامه ریزی ویژه ای داشته باشیم. گروه نویسندگان که با آنها همکاری می کنیم، شامل 9 نفر خلاق ترین نویسندگان فیلم های برتر هستند نظیر "اکیوا گلدزمن" که اخیرا یکی از شانس های برنده اسکار برای فیلمنامه یک ذهن ریبا (A Beautiful Mind) می باشد و ما برنامه داریم تا علاوه بر قسمت پنجم این سری، قسمت های ششم، هفتم و هشتم را نیز داشته باشم.»

حدود شش ماه پیش بود که خبرهایی از  نویسندگان جدید این مجموعه مطرح شد. همانطور که اکثر فیلم های مبتنی بر زندگی قهرمانان اخیرا دارای قسمت های متعدد می باشد دور از ذهن نیست که سری تبدیل شوندگان هم دارای قسمت های متعدد باشد. دلیل آنهم شاید این باشد که با توجه به اعتراض های شدید منتقدان، فروش این فیلم مبلغ 1.1 میلیارد دلار را تجربه کرد.

همانطوری که مشاهده می شود پارامونت از این سری فیلم ها درآمد خوبی به دست آورده که برای 4 سری این فیلم مبلغی معادل 4.4 میلیارد دلار می باشد و دلیلی ندارد تا آن را تعطیل نماید. اگرچه اکثر علاقه مندان این فیلم از عملکرد مایکل بی  راضی نیستند زیرا که آخرین فیلم از این سری، از داستان اصل فیلم به طور کامل فاصله گزفته بود اما خبرهای  اخیر از گروه نویسندگان، علاقمندان را مشتاق به دیدن نتیجه  این همکاری کرده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در سال های آتی آیا سری بعدی می تواند نظر مساعد منتقدان و علامندان را حلب کند.

اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید⭐

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید