برندگان مسابقه میلیونی سی نما

  با سلام.  مسابقه میلیونی 30نما در ایام نوروز و فروردین ماه برگزار شد و با استقبال خوبی از طرف عزیزان 30نمایی مواجه گشتیم؛ و از همه عزیزان شرکت کننده سپاس گزاریم. متاسفانه طی هفته‌های گذشته به دلیل زیاد بودن حجم شرکت کنندگان و محاسبه امتیاز‌ها، جمع بندی و امتیاز دهی به عزیزان کمی دشوار بود و این موضوع باعث شد؛ نتایج قرعه کشی با 1 هفته تاخیر اعلام گردد که از حضور کلیه‌ی عزیزان پوزش می‌خواهیم.

در این مسابقه ما چیزی در حدود 1000 نفر شرکت کردند که از بین این عزیزان به نفر اول مبلغ 500 هزار تومان - نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 200 هزار تومان تقدیم می‌گردد.

علاوه بر این 3 عزیز، تعداد 20 نفر دیگر از شرکت کنندگان نیز انتخاب شده‌اند که به این عزیزان نیز سرویس اشتراک ویژه 30نما تقدیم می‌گردد.

امیدواریم، در آینده نیز شاهده حضور پرشور شما عزیزان باشیم.   نکته : قرعه کشی بدون دخالت دست و به صورت خودکار توسط  سیستم انتخاب تصادفی گوگل انجام شده است.  

برنده 500 هزار تومانی 30نما

علی محمدی با نام کاربری gforc

برنده 300 هزار تومانی 30نما

کاربر عزیز با نام کاربری Alisaaa

برنده 200 هزار تومانی 30نما

کاربر با نام کاربری : naghashbashi

  و اما برندگان اشتراک ویژه 30نما نیز عبارتند از :
Eli_Gq پدرام میرهمایونی Alisaaa pourya_zr93 rasol296
Mohammad Amin alimurr mr_rayan Mohammad a gitizarif
 smrhamedani  H.A.M.E.D  kiavash13  nima_nima_me  Pedrum
 ham.gd  khakik  Mohammad  soran58  Mohammad_Javad
  دقت بفرمایید که اسامی ذکر شده در بالا، نام‌های کاربری عزیزانی بوده که در سایت نظر داده اند. این عزیزان کافی است  با ایمیلی که متعلق به نام کاربری آن‌ها می‌باشد به ایمیل support[at]30nama[dot]com  پیامی با عنوان دریافت جایزه مسابقه میلیونی 30نما ارسال نمایند تا طی چند روزه اینده هدیه خود را تحویل گیرند. اطلاعات مورد نیاز در ایمیل :

نام کاربری

نام و نام خانوادگی

شماره کارت و شماره حساب (برای 3 عزیز برنده اول)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۲۹

جایزه ام را دریافت کردم. باز هم ممنون از تیم خوب و دوست داشتنی 30نما !

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۵۷

ممنون از عوامل خوب سینما جایزه رو دریافت کردم سایتتون تکه و نظیر نداره نمیخوام مسابقه رو زیر سوال ببرم اما انتظار نداشتم یکی از برندگان باشم میخواستم تا جایی که ممکنه بیشتر فیلما رو ببینم و نظرم رو بنویسم اما فرصت نشد چند تایی از فیلمها رو دیدم و مثل بعضی از دوستان نظراتم کارشناسانه و حرفه ای نبود ! فقط به عشق سایت سینما خواستم تو مسابقه شرکت کنم باز هم ممنون از سایت خوبتون

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹

خواستم از 30 نما تشکر کنم که قدمی برداشت تا مخاطبینش در مورد فیلم ها و پیامشون بیشتر فکر کنن چون همین باعث میشه بیننده بیشتر درگیر داستان ها ، شخصیت ها و شرایط فرهنگی ، اقتصادی ، فلسفی ، اجتماعی و ... که تو فیلم ها هست بشن. سینما آینه ای از اجتماع است و هدفی والاتر تر از سرگرمی و چرخه ی اقتصادی داره و تو جامعه ای مثل ما که حتی آموزش و پرورش هم نمیتونه نقش مناسب و درستی در رشد و آگاهی اجتماعی جوانان داشته باشه سینما میتونه روزنه امیدی برای روشنایی افکار ما باشه.

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۳:۵۵

با تمام احترامی که برای این سایت و ادمین های محترمش دارم باید چندنکته رو در مورد این مسابقه عرض کنم : اول باید بگم این حرفای بنده صرفا به حساب بهتر شدن برگزاری مسابقات توسط این سایت خوب در آینده بوده بدون هیچ گونه پیش داوری .دوم اینکه به شخصه فک میکردم تنها داوران خارجی بعضی فیلم هارو طبق نظر شخصی برای جوایز انتخاب میکنن ولی حالا می بینم که در این مسابقه ی به این ابتدایی هم ادمین محترم کاملا غیرکارشناسانه و دلبخواه برندگان رو انتخاب کردن .اما سوم در مورد پاسخی که ادمین محترم به یکی از کاربران داده بودید بدین شرح(دوست عزیز ما سعی کردیم براساس نظرات صحیح و نه کاملا بی پایه و اساس رتبه بندی کنیم) باید بگم جای تاسف داره چون از اونجایی که بنده در رشته کارگردانی بازیگری تحصیل میکنم میتونم به عینه بگم که 3برنده اصلی شما نه تنها به واقع نظرات صحیحی ارایه ندادن حتی نظراتشون لایکی هم از باقی هزاران کاربر شما دریافت نکرده که نشان دهنده حتی خوشایندبودن باشه. از نظر بنده آقایان meysam و Amiroliyaei تقریبا نظراتشون کارشناسانه و واقعی بود. امیدوارم انتقادم از عملکرد شما باعث نشه که این دیدگاه بنده رو به نمایش نذارید چون به حق سایت خوبی دارید که بنده هم طرفدارشم.

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۵

با سلام آقا یا خانم sarajoon2017 ممنونم از شما بابت ارادتی که به بنده داشتین قطعا لایق تعریف و تمجید از طرف شما نیستم ممنون از اینکه نظرات رو خوندید با هر کم کاستی که داشت ولی به نظر من این یک مسابقه بود و تموم شد و رفت مبارک برنده هاش دیگه نباید زیاد در موردش بحث کرد من عیدیم رو از 30نما گرفتم نوع فیلم دیدن و نقد خوندن و امتیاز دادنم به کل تغییر کرد و شاید حرفه ای تر شد و از همه مهتر اینکه با شما دوستان سینما باز حرفه ای آَشنا شدم و تشکر آخرم از ادمین های 30نماست که به دقت نظرات رو میخونن و برای کاربران احترام قائلن و پاسخگو هستن امیدوارم همیشه برقرار باشید

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳

سلام. دوست عزیز و گرانقدر. این که شانس یک شخص باعث برنده شدن ایشون شده باشه من فکر نمیکنم مقصر رو بتونید شخص خاصی بدونید. اگر بنده هم مثل شما بگم اقای میثم و ... برنده . دقیقا میشه همون نظر شخص بنده. بنده اعلام کردم. اگر نظر کاملا بی ربط و بدون هیچ توضیحی بوده اصلا در نظر نگرفته شده. برای مثال اگر یکی نوشته باشه.فیلم قشنگی بود 100% رد شده. اگر جز این بوده ، بر اساس اون رنکینگ کیفیت نظر دادن شخص اسمش تکرار شده در لیست. برای مثال شاید اسم اقای میثم و ... در لیست یک فیلم 2 یا 3 بار تکرار شده . اما هنگام انتخاب راندم، والا دست من نیست که اقای میثم یا مولایی رو برنده کنم. خیلی واضح دارم توضیح میدم. اما همه عزیزان انتظار دارن شخص خاص برنده بشه. ما اصلا در جایگاهی نایستادیم که قضاوت کنیم که فلان کاربر بهترینمون هست. یک مسابقه بود با هدف دور هم بودن و تشویق به 30نمایی بودن. بر اساس برتری رای هم رتبه بندی شده (تعداد تکرار نام) اما در نهایت اگر اسمش قرعه کشی بود که باید راندم و شانسی میبود . اگر هم که قرار بود نظر شخصی باشه، مثل همه جایزه دادن ها شاید بهتر بود اسم چند نفر به دروغ نوشته شود تا مانند همه جا باور کنید مسابقه واقعی بوده.

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۱۸

سلام. با تشکر از تک تک عوامل 30nama جایزه را دریافت کردم. خوشحالم برای اینکه این مسابقه باعث شد مانند یک منتقد فکر خودم رو بتونم بنویسم و نظرات رو خوداگاه دنبال کنم. و این برنامه ی همیشگی من شد.در مدت عضویت متوجه شدم این سایت برای تک تک کاربرای خودش ارزش و احترام قایل هست. از این بابت بیشتر سپاسگزارم.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳

متشکر از حضور شما

نمایش اسپویل
بیشتر