افزایش تعرفه ها

با سلام متاسفانه به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و نوسانات شدید این بازار و باتوجه به تامین نیمی از سرورهای ما از خارج از کشور، به منظور تامین هزینه‌های جاری سایت مجبور به افزایش قیمت‌ سرویس ها شدیم. امیدواریم مجدد شاهد افزایش عجیب قیمت ارز نباشیم. قیمت جدید سرویس‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

حساب کاربری 15 روزه : 5000 تومان

حساب کاربری 30 روزه : 6500 تومان

حساب کاربری 90 روزه : 17500 تومان

با تشکر از همرامی همیشگی شما سی نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۷

همیشه فکر می‌کنیم روزهای بدتری دیگه وجود نداره. همیشه سه ماهه می‌خرم و می‌دونم سر سه ماه قیمت‌ها بالاتر می‌ره و پایینتر نمیاد. امیدواریم به هر نحوی که هست، ۳۰ نما و گروهش سلامت باشند و فعال. یه روز خوب میاد... هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد / هم رونق زمان شما نیز بگذرد وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب / بر دولت آشیان شما نیز بگذرد باد خزان نکبت ایام ناگهان / بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام / بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز / این تیزی سنان شما نیز بگذرد چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد / بیداد ظالمان شما نیز بگذرد در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت / این عوعو سگان شما نیز بگذرد

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۱۳

سلام بنده از طرفداران سایت ۳۰نما هستم من در هر هفته نهایتا دو فیلم دانلود میکنم،واقعا ارزش اینکه اکانت بخرم نداره خواهشمندم ربات سایت در تلگرام رو دوباره راه اندازی کنید؛میتونین محدودترش کنین مثلا هر ۴۸ ساعت ۲ فیلم

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۰۰

متاسفانه در حال حاضر با هزینه های فعلی امکانش نیست ....

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۴۳

مهمترین چیز در خصوص کار شما نگهداری کیفیت کار و در دسترس بودن آن هست امید دارم به همین روال ادامه دهید!

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵

درود برشما . اولاً ممنون بخاطر در اختیار قرار دادن اینهمه کیفیت مختلف و پشتیبانی از بهترین انکودرهای مثل Adit که بنظر من بهترین انکودر هست . و دوم اینکه در مورد افزایش قیمت هم کاملاً حق با شماست و من به شخصه اگه هزینه اشتراک ماهیانه دو برابر این هم باشه با کمال میل پرداخت میکنم.

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱

با سلام دوباره. تو پاسخ هاتون اگه اشتباه نکردم گفتین .... از نظر فضای سرور دچار مشکل هستیم .... خوب یکی از دلایلی که من از این سایت استفاده میکنم،‌ انکود اختصاصی x265 شماست. به نظرم لزومی نداره برای هر فیلمی اینهمه انکود قرار بدین، بعضی از فیلم ها رو دادم که شاید 15 تا انکود مختلف داشتند، ولی فکر کنم خودتون هم میدونید که بعضی انکودها واقعا" طرفداری ندارند و خیلی کم دانلود میشند... به نظر من حذف انکود های اضافی خیلی از کار شکا رو کم میکنه... بیشتر از انکود اختصاصی خودتون x265 10bit (که به جرات میتونم بگم یکی از بهترین انکود های دنیاست!!) استفاده کنید و چند تا از معروف ها... یه نظر دیگه هم داشتم که تو اینستا هم باهاتون مطرح کردم، بهتره جوری سایت رو طراحی کنید که اون فیلم ها و سریال های مشکل ساز از بیرون قابل مشاهده و دسترسی نباشند، ولی کاربرای ویژه بتوننند استفاده کنند... بازم ممنون.

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹

سعی میکنیم کم کم مشکلات رو بر طرف کنیم.

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۱۲

باسلام حرفی که میزنید درسته ولی باید از طرف دیگه مستقل از شعار سایت اولویت هاش رو هم در نظر بگیرید. به نظر من یک نظر سنجی داخل سایت برگزار کنید برای انتخاب پرطرفدارترین انکودرها. نصفه‌ ی اول جدول رو نگه دارید نصفه ی دوم رو که رای کمتری دارن حذف کنید تا دستتون باز بشه. (هرچند تنها علت عضویت من در وبسایت شما صرفا انکود اختصاصی ۱۰۸۰ x265 هستش چه در باب سریال و چه فیلم.)

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۱

یکی از ویژگی های سینما مرجع کیفیت بودن هست. اگر حذف کنیم. خوب این قابلیت رو از دست میدیم متاسفانه

نمایش اسپویل
بیشتر