نوروز 1397 مبارک

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود

  با سلام و تبریک نوروز باستانی 97 به همه همراهان همیشگی 30نما،   امیدواریم سال خوب و خوشی را درکنار خانواده عزیزتان آغاز کنید و در لحظه سال تحویل تیم 30نما را نیز فراموش نکنید. سال 1396 با فراز و نشیب فراوانی که برای تیم ما در برداشت به پایان رسید و اکنون در حال شروع سالی دیگر هستیم، امیدواریم در این سال، ما نیز در کنار شما خانواده بزرگ 30نما، سالی خوب ، خوش ، سرسبز ، شادی ، خوشی ، جیب پر و ... را آغاز و تا پایان آن همراه داشته باشیم.   به رسم هر ساله ما نیز عیدی ناقابلی آماده کرده‌ایم که تقدیم شما عزیزان می‌کنیم :
  •  در نوروز 97 سعی کرده‌ایم تا کالکشنی از بهترین عناوین روز را برای شما فراهم کرده؛ و در سایت به صورت پخش آنلاین قرار دهیم. دقت کنید که این عناوین برای همه عزیزان (کاربر ویژه و رایگان) به صورت کاملا رایگان در دسترس می‌باشد و هر روز یک فیلم جدید اضافه خواهد شد.
  •  علاوه بر عناوین جدید، کلیه‌ی عناوینی که قبلا دارای پخش آنلاین بودند؛ مجددا قابلیت پخش آنلاین را دارند و این مورد نیز برای همه عزیزان به صورت رایگان می‌باشد.
 

برای دسترسی به تمام فیلم هایی که قابلیت پخش انلاین دارند و در طول عید رایگان خواهند بود اینجا کلیک کنید!

  امید است این پیش کش‌های ناقابل مورد قبول عزیزان واقع شود. تیم 30نما برای شما سال خوبی را آرزومند است.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ فروردین ۱۳۹۷ ۲۱:۵۴

30نما سال نو مبارک واقعا حرف ندارین .کاراتون درسته. فقط من آنلاین میبینم فیلمارو زیرنویس ندارن میشه کمک کنین چطوری زیرنویس واسش بزارم؟ممنون میشم

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶

فیلم هایی که زیر نویس هم به اون ها اضافه شده پایین قسمت Player یک گزینه به اسم CC وجود دارد. روی اون کلیک کنید و زیرنویس مورد نظر را انتخاب کنید.

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹

سال نو مبارک با آرزوی سالی پر از برکت، موفقیت، سلامتی و شادی برای همه و رسیدن به آرزوهاتون

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳

سال نو مبارک زندگی من و خیلی های دیگه به این سایت بسته شده اینو زمانی که بیخبر رفتید فهمیدم امیدوارم همینجوری ادامه بدید و مشکلاتی که در بخش آپدیت سریال ها، کیفیت انکودر ها و انکود اختصاصی سریال هاست هم زودتر برطرف بشه بهترینید

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۸:۳۰

ممنون از شما، سال نو بر 30نما مبارک من کاربر ویژه نیستم، اما از طریق لینک بالا به صفحه دریافت فیلم های رایگان رفتم، و بر روی چند فیلم کلیک کردم. اما باز هم برای دریافت نیاز به کاربر ویژه می باشد. مشکل از کجاست؟؟

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱

برای دانلود نیاز به اکانت هست ولی اگر بر روی دکمه ی پخش آنلاین کلیک کنید میتوانید فیلم را به صورت رایگان تماشا کنید.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۲:۳۷

امکان دانلود رایگان را هم حداقل برای عناوین قدیمی فراهم کنید.پخش آنلاین به درد نمی خورد.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۳:۴۷

متاسفانه امکانش نیست دوست عزیز

نمایش اسپویل
بیشتر