زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«مکنزی دیویس» به تیم بازیگری «Terminator» بعدی پیوست
همانطور که در اخبار گذشتهی فیلم ترمیناتور مشاهده کردید، «جیمز کامرون» بعد از سال ها دوری از این پروژه بار دیگر به همراه «آرنولد شوارتزنگر» قرار است شخصیت نابودگر را در سینما احیا نماید. ایدهی اولیهی جیمز کامرون باعث شد تا او بهمراه تیم سازندهی فیلم های قبلی مجموعه «Terminator» تیمی گرد هم آورند و مقدمات تولید نسخهی جدیدی از ترمیناتور را فراهم آورند. در تازه ترین خبر منتشر شده از این اثر با خبر گشتیم که ستارهی جوان هالیوود یعنی «مکنزی دیویس» به تیم بازیگری این فیلم پیوسته است. دیویس تا پیش از این سابقهی حضور در آثاری چون «Black Mirror»، «Halt and Catch Fire» و ... را در کارنامهی خود داشته است. کارگردانی ترمیناتور بعدی برعهدهی «تیم میلر» می باشد و «جیمز کامرون» بههمراه «دیوید الیسون» تهیهکنندگی فیلم را انجام میدهند. تا به این لحظه، علاوه بر مکنزی دیویس، «آرنولد شوارتزنگر» و «لیندا همیلتون» نیز برای حضور در فیلم موافقت خود را اعلام کرده اند. بنا به گزارشات موجود، هنوز داستان نسخهی جدید ترمیناتور مشخص نشده است ولی گفته شده که این اثر ادامه ای بر فیلم «Terminator 2: Judgment Day» خواهد بود. این فیلم در تاریخ 26 جولای 2019 اکران خود را آغاز میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید