news-background
news-background

کاهش بینندگان «The Walking Dead» همچنان ادامه دارد

آمار نشان می دهند که سریال شبکه ی AMC که با نام «The Walking Dead» پخش می شود تا حد زیادی بینندگان خود را از دست داده است و اینطور که پیش می رود احتمال داده شده که این میزان کاهش بیننده همچنان ادامه خواهد داشت. شاید مهم ترین سوالی که برای هواداران پیش آمده این است که تا چند فصل دیگر قرار است سریال شان را ادامه دهند و اینطور که از اخبار به دست آمده می توان چنین حدس زد که AMC به این زودی ها به فکر پایان دادن به سریال خود نیست. به طور مثال فصل هشت سریال جایی است که سازندگان سریال باید نگران آمار آن باشند و اگر آینده ی سریال برای شان مهم است باید به فکر چاره بیفتند. این سریال با شروع فصل هشتم خود 30 درصد از بینندگانش را از دست داده است. پیش بینی می شود که اگر این روند ادامه داشته باشد با شروع فصل نهم میزان بینندگان سریال به 3 میلیون نفر خواهد رسید و این روند ادامه خواهد داشت تا اینکه پیش بینی شده در فصل یازدهم سریال تنها 1.5 میلیون نفر آن را خواهند دید. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۰۸

من که خودم از فصل هفت بود انگاری جایی که اون شاهه که ی ببرم داشت(انقد ندیدم ک اسماشون یادم رفته) داشت رو ب ی ملت درباره امید حرف میزد تو جنگل که خیلیم کسل کننده بود??

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲

این سریال نیمه دوم فصل 4 کلا تموم شد، درست از اونجا بود که جنگ انسان ها باهم شروع شد و زامبی ها هم کم کم رفتن تو حاشیه و نابود کردن این سریالو میتونستن تو 3 فصل تمومش کنن

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۴۸

دیگه با دیدن این سریال هیجان زده نمیشم . دیگه بعد از پایان هر قسمت با شوق منتظر پخش قسمت بعدی نمیمونم . دیگه از سخنرانی های خسته کننده کاراکترهاش چیز جدیدی یاد نمیگیرم . دیگه گذشت اون زمون

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۴۰

عاشق این سریال بودم ولی این فصلش دیگه عمرا نتونستم حتی یک قسمتش رو ببینم... فقط وقتی تو خبرا خوندم کارل میمیره زدم قسمت 8 تا اون قسمت رو فقط ببینم... تازه همونم زدم جلو...

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷

این سریال با اینکه در ابتدا بسیار محتاطانه ظاهر شد و قصد داشت کمی تا حدودی پا را فراتر از کامیک های سری بگذارد ولی با ادامه پیدا کردن و خصوصا در انتهای فصل چهارم به وضوح شاهد به استیصال افتادن سازندگان و دست اندرکاران خود افتاد به گونه ای که به شخصه معتقدم از فصل پنجم به بعد در یک سیر باطل در حال دست و پا زدن هست ಠ_ಠ

نمایش اسپویل
بیشتر