[بروز رسانی 30 اسفند 96] تغییرات و امکانات جدید 30نما

 

با عرض سلام خدمت همراهان همیشگی 30نما

  مطمئنا در طول چند هفته گذشته متوجه تغییراتی در 30نما شده اید؛ اگرچه در برخی از موارد این تغییرات قابل لمس بود، اما اکثرا تغییراتی بنیادین و مربوط به پایه سیستم 30نما صورت گرفته است که براحتی قابل مشاهده برای همگان نبوده و نیست. لذا تصمیم گرفتیم، توضیحاتی درباره برنامه‌های آینده و تغییرات این مدت خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.  

زمان ماندگاری فایل ها به 15 روز افزایش پیدا کرد

  اما تغییرات اخیر : بخش های زیادی از سایت دست خوش تغییر و بروز رسانی پایه شده اند. که مهم ترین ان‎‌ها به شرح ذیل می‌باشند :
  • بروز رسانی بخش تریلرها :  این بخش از پایه و بیس بازنویسی شده است و لذا از این پس در تماشا و دانلود تریلرها حس بهتری خواهید داشت.
  • بروز رسانی بخش نقل قول ها :  این بخش نیز بروز رسانی شده است و در حال حاضر؛ در حال نظم دادن به مطالب این بخش هستیم و پس از بررسی کیفیه نقل قول ها  بخش ارسال مجدد باز خواهد شد.
  • بخش مشاهده اطلاعات پست ها :  این بخش نیز بروز رسانی کوچکی در بخش توضیحات داشت، البته هنوز در حال ایجاد تغییراتی برای این بخش هستیم و احتمالا کمی محیط را جذاب تر کنیم.
  • بروز رسانی زمان دانلود فایل ها : پیش از این مدت زمان پایداری لینک تبدیل شده 4 روز بود که در حال حاضر به 7 روز ارتقا پیدا کرده است. یعنی لینک اماده شده تا 7 روز برای ای پی مد نظر فعال خواهد بود.
  • زمان ماندگاری فایل ها به 15 روز افزایش پیدا کرد
  • تغییراتی در بخش داشبورد برای مشاهده تاریخ کاربری و ...
بخش ها و امکانات جدید :
  • اپلیکیشن موبایلی 30نما : بدون شک ملموس ترین امکان ما در مدت اخیر اپلیکیشن موبایلی 30نما است که به لطف تیم App مربوطه به نحو احسن آماده شد.
نکته : در مورد نواقص و مشکلات اپلیکیشن کاملا اگاه هستیم؛ امکاناتی کاربران از ما خواسته بودند که در اپدیت جدید اپ که بزودی منتشر خواهد شد گنجانده شده است. برخی از این تغییرات عبارتند از : - جست و جوی پیشرفته - اضافه کردن تم روز - تغییراتی در بخش  اعلان ها - تغییرات و بهبودهایی در بخش لیست تماشا - تغییراتی در بخش دانلود منیجر مربوطه و امکان استفاده از دانلود منیجر دیگر - رفع نواقص و مشکلات گزارش شده و تغییرات کوچکی که الان دقیقا در ذهن نیست...  
  • اضافه شدن بخش کالکشن‌ها : این مورد یکی از درخواست های طولانی مدت کاربران 30نماست که بالاخره به تحقق پیوست و در حال حاضر نیز در حال تکمیل شدن ارشیو خود است.  بزودی این بخش تکمیل خواهد شد
  • اضافه شدن بخش موسیقی متن : این بخش نیز یکی از مهم ترین بخش های پرطرفداری است که خیلی از عزیزان خواستار آن بودند، و در حال حاضر سعی شده است به ساده ترین حالت و کامل ترین حالت پیاده شود. در حال حاضر وضعیت این بخش در حال تکمیل ارشیو می باشد.
  • اضافه شدن بخش جدیدی به نام مویینتو :  این بخش هم یکی از بخش هایی است که مورد انتظار تیم 30نما و عزیزان همراه بوده و هست. در این بخش سعی شده است بهترین و خاص ترین سکانس های فیلم ها و سریال ها قرار گیرند، دقت فرمایید که این محتوی زیرنویس شده و با حجم بسیار کم می باشد.
  • اضافه شدن بخش اشتراک گذاری مطالب در پست ها
  اما برنامه‌های آینده : ما به صدای تمامی عزیزانی که همراه ما هستند گوش می‌کنیم و سعی بر آن داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن خواسته‌های ایشان را عملی کنیم.   - تعداد زیادی از عزیزان نسبت به بروز رسانی های بخش سریال ما خرده گرفتند؛ که در پاره‌ای کاملا حق با این عزیزان بوده و هست. لذا برای رفع نواقص این بخش برنامه‌ای چیده شده است و در حال پیاده سازی آن هستیم و در آینده ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. در حال حاضر به دلیل کمی  عقب افتادن به دلیل بی نظمی‌های گذشته در حال تکمیل ارشیو هستیم و بزودی هم بخش درخواست بازخواهد گشت و هم حداکثر کیفت در بروز رسانی های این بخش را خواهیم داشت.   - تعداد درخواست‌هایی که برای مجله 30نما نیز مطرح شده بود نیز بسیار بالا بود؛ این موضوع کمی نیاز به بررسی و رایزنی دارد که انشالله در سال اینده در اولین فرصت از سر گرفته خواهد شد. دلیل این تاخیر حفظ کیفیت است و ما اصلا حاضر نیستیم کیفیت مجله را با طرحی مبتدیانه زیر پا بگذاریم. چرا که هدف از تولید مجله 30نما افزایش محتوی 30نمایی بوده و است.   - درخواست‌هایی برای کیفیت‌های بالاتر مانند 8k  و 3 بعدی نیز ارسال شده بود که بزودی به این بخش نیز توجه خاصی خواهد شد و مثل گذشته  با کیفیت های بسیار بالا سایت بروز رسانی خواهد شد.   - پخش آنلاین نیز یکی دیگر از بخش‌هایی بود که سوال‌هایی راجب آن شده و می‌شود. درحال حاضر بنا به مشکلاتی قادر به ارائه این خدمت نیستیم؛ اما در حال بررسی و رایزنی و یافتن راه حل هستیم و امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم این مهم را نیز به نتیجه برسانیم.   در پایان از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم. در صورتی که نظر - انتقاد یا پیشنهادی دارید از در میان گذاشتن آن با ما سپاس گزار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۲

بهترین سایت هستید و فقط خدارو شکر میکنم که فردا دانلود یه سال و نیم پیش حدود چند روز نبود تا سایت شما رو پیدا کردم و فقط یه خواسته دارم و اونم زمان گذاشتن لینک سریالاست که خیلی طول میکشه و مجبورم از سایتای دیگه دانلود کنم اگه این مورد رفع بشه خیالمون راحت میشه

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱

این مورد باید رفع شده باشه دوست عزیز. اگر باز این مورد بود لطفا اطلاع بدهید تا بررسی و رفع بشود

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۹

لطفا به آپتون یه گزینه اعلان وقتی که فیلم‌جدیدی توی سایت قرار میگیره رو اضاف کنید.خیلی واجبه بنظرم

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۳۲

درود در اینکه در حال حاضر بهترین و بزرگترین سایت دانلود فیلم‌و سریال هستید شکی نیست. دست خوش. یه مورد که هست سرعت وارد شدن اولیه به اپ سینما خیلی کمه و اون گزینه rrcaptcha هم که میاد خیلی رو مخه.لطفا سرعتشو بیشتر کنید سپاس

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۴۹

ورژن جدید این مورد حل شده دوست عزیز

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۰۸

سلام خیلی ممنون از سایت بی نظیر و بی عیب و نقصتون خیلی خوب میشه اگر بخش پوستر های فیلم و سریال ها رو هم به سایت اضافه کنید.

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۲۳

انشالله در ورژن های بعدی در نظر خواهیم گرفت

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۱۱

خیلی ممنون به خاطر سایت بی نظیرتون واقعا دستتون درد نکنه

نمایش اسپویل
بیشتر