زمان مطالعه: ۲ دقیقه
شروع فیلمبرداری فیلم جدید جوکر در ماه می
کمپانی برادران وارنر در صدد آن است که فیلمبرداری فیلم مستقل جوکر را در ماه می آغاز کند. دنیای «DC» در صدد ساخت فیلمهای جدید پس از شکست «Justice League» است و یکی از پروژههای جدید، فیلم مستقل جوکر با همکاری «مارتین اسکورسیزی» و کارگردان معروف فیلم «Hangover»، «تاد فیلیپس» است. به تازگی با انتشار خبر علاقه «خواکین فینیکس»، که پیشتر نامزد اسکار شده بود، برای بازی در نقش جوکر این فیلم در صدر خبرها قرار داشت اما در کل مشکل خاصی از زمان اعلام ساخت فیلم بر سر راه آن وجود نداشته است. اگرچه با توجه به شروع فیلمبرداری در آینده نزدیک امکان تغییر این مسئله وجود دارد. خبر شروع احتمالی فیلمبرداری در اول ماه می توسط «جف اسنایدر» در توئیتر منتشر شد، او همچنین اعلام کرد که احتمال ظاهر شدن «فینیکس» در نقش جوکر وجود دارد. طبق گزارشها نوشتن فیلمنامه به پایان رسیده است. در کنار «فینیکس» نام «دیکاپریو» هم در لیست بازیگران احتمالی فیلم مشاهده میشود. اگرچه با توجه به حضور او در فیلم جدید «تارانتینو» احتمال حضورش در این فیلم بسیار کمرنگ به نظر میرسد. شخصیت جوکر با بازی «جک نیکلسون»، «هیث لجر» و «جرد لتو» همیشه از جمله شخصیتهای پرحاشیه و پرطرفدار هالیوود به شمار میرفته و طرفداران بیشماری بیصبرانه انتظار انتشار این سری جدید از بزرگترین مجرم دنیای دلقکها را میکشند.

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
MT72
MT72
۵ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۰۳
باور کنید، جک نیکلسون با این پیریش میتونه شاهکاری بیافرینه. مرد شماره یک برای نقش های روانی!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
amir_h03ein
amir_h03ein
۴ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۲۶
کاش جانی دپ رو واس نقش جوکر انتخاب میکردن جالب میشد به نظرم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Fatemeh Eizadpanah
Fatemeh Eizadpanah
۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۳۴
عاقا بشخصه معتقدم دی سی باس جوکرو بعد از لجر میبوسید میذاشت کنار چون هرگز هیچکس نمیتونه به خاک پای جوکر لجر هم برسه و همش بی فایدس این بازیگر اون بازیگر فقط فقط فقط هیث لجر فقید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
eilia6666
eilia6666
۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
جوکر جرد لتو عوض نشده این فیلم مال یه یونیورس دیگه ست. اصلا ربطی به بتمن بن افلک نداره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Eli_Gq
Eli_Gq
۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۰۱
دی سی واقعا شورش در آورده . یا لتو نمی اوردی یا حالا که اوردی فیلم مستقل ساختنت با یک بازیگر دیگه چیه .. یکی نیست به دی سی بگه چطور برای لتو سریع جایگزین پیدا کردی ولی بتمن افتضاحتو عوض نمیکنی .. باز بازی لتو درک پذیرتر از افلک هستش ..
mehx95
mehx95
Eli_Gq
۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
ممنون از توضیحاتت. من سریال گاتهام رو اصلا ندیدم و از اون بابت نمیتونم نظری بدم. شما اون بالا گفتی لتو باور پذیر تر از افلک هست خیلی مخالفم من بتمن های کریستین بیل رو دیدم اما بازی افلک در نقش بتمن رو هم دوست داشتم و واقعا شبیه ترین بتمنی که دیدم همین بن افلک هست نسبت به کتاب های کمیک. اگر این فیلم های جدید رو بخوام دسته بندی کنم بنظرم فاجعه ترین فیلم چند سال اخیر همین جوخه انتحار بود. البته فیلمای جاستیک لیگ و بتمن علیه سوپرمن و.. هم نمیگم عالی بود اما نه تنها با اون جوکر لتو بلکه با کل دست اندرکاران جوخه انتحار مخالفم و عقیده دارم همچین گندی زدن توی فیلم که آبرویی برای جوکر بیچاره نمونده. این حدسیاتی هم که توی توضیحات دادی حدسیات خوبی هست و بعید نیست از اینا که اینجوری فکر کرده باشن. راستی این جوکر فینیکس جایگزین لتو نیست کلا یه پروسه جداست و قسمت دوم جوخه خودکشی همون جوکر لتو رو میارن. الان هم واقعا شاید با اوردن فینیکس گند زده باشن کسی چه میدونه یادمه مارو کشتن چند سال با تیکه هایی از همین جوخه خودکشی وقتی تریلر رو میدیدی میگفتی کی بشه ببینمش اما وقتی اومد من خودم شخصا اسلحه کنار دستم بود یه خودکشی خفیف میکردم. ,ولی در حال حاضر بنظرم بهترین گزینه همین فینیکس هست. ولی خودمونیم هیچ جوکری هیث لجر نمیشه و نخواهد شد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Eli_Gq
Eli_Gq
mehx95
۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۳:۲۹
من اصلا نمیگم و نگفتم که لتو باریگر بدیه وقتی فیلم کلوپ خریداران دالاس دیدم عاشقش شدم .. من الان فکر میکنم بلاخره دی سی الان عقل کرده واکین فینیکس آورده برای فیلم شخصیت جوکر .. حالا چرا اینکارو کرده ؟ این نظر منه .. اینا اومدن ریسک کردن لتو آوردن با اینکه میدونستن نمیتونه جای لجر بگیره چون امام طرفداراش شده گفتن یه ریسکی میکنیم اگرررر نشد میگیم فیلم مستقل داریم از جوکر با بازی فینیکس .. فینیکس واسه این شخصیت خیلی پیره و جالبی داستان هم اینجاست .. اینا از سریال گاتهام فهمیدن سن جوکر خیلی مهمه یعنی کسی فعلا تو سن لجر نمیتونن بیارن چیکار کردن حرکت جوکر گاتهام زدن .. جوکر گاتهام خیلی کم سنه انگار جونیه جوکره پس بدون در نظر گرفتن غولی مثل لجر بازیشو میبینی و واقعا هم عالیه در مقام قیاس قرار نگرفته .. حالا فینیکس هم سنش خیلی زیاده انگار پیری یا بزرگی های جوکره راحت میشه بازیشو دید و نظر داد .. بنظر خوب میاد جوکر گاتهام در نوجونی .. جوکر لجر در جوانی و فینیکس جا افتاده .. نظرت چیه ؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehx95
mehx95
۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
دلیل مشخص هست بازی لتو در نقش جوکر یک افتضاح به تمام معنا بود. اما لتو بازیگر فوق العاده ای هست مثلا شاهکار مرثیه ای برای یک رویا خیلی خوب بازی کرد. کاش که جوکر همون لتو می بود چون این کمپانی و طرفدارانش لیاقت دیدن خواکین فینیکس نابغه رو ندارن همون لبخند کوچیک که توی تریلر بود نوید یک بازی و فیلم شاهکار رو میده.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ