news-background
news-background

«دیانا کیتون» در دفاع از «وودی آلن»: «او دوست من است و من به او ایمان دارم»

«دیانا کیتون» از دوست و همکار سابقش «وودی آلن» در مورد پرونده‌های فساد اخلاقی دفاع کرد. در هفته‌های اخیر به دنبال ادعای «دیلان فارو» که «آلن» در کودکی او را مورد آزار جنسی قرار داده، بسیاری از باززیگران از همکاری با وی اظهار پشیمانی کرده‌اند. «کیتون» باور دارد که «آلن» بی گناه است و او را دوست خود خواند و به مصاحبه‌ای 60 دقیقه‌ای در سال 1992 استناد کرد که وی از خود دفاع می‌کند.

کیتون در توییتر خود نوشت: ««وودی آلن» دوست من است و من به او ایمان دارم. به نظرم بد نیست نگاهی به این مصاحبه 60 دقیقه‌ای که در سال 1992 انجام شد بیاندازید.»

«کیتون» بیشترین همکاری حرفه‌ای را با «آلن» داشته و در بسیاری از فیلم‌های این کارگردان به ایفای نقش پرداخته. از جمله «Annie Hall» که چهار جایزه اسکار برده. «دیانا کیتون» و «الک بالدوین» از جمله اندک افرادی هستند که در پرونده آزار جنسی فرزندش از «آلن» به صورت شفاهی دفاع کردند. در عین حال بازیگرانی چون «گرتا گرویگ»، «الن پیج»، «ربکا هال» و «تیموتی کالامت» از همکاری خود ابراز پشیمانی کردند. «کیتون» بارها از «آلن» دفاع کرده، در تور مطبوعاتی «Memoir 2014» او به روزنامه گاردین گفت: «فقط می‌توانم بگویم که مسئله جالبی نیست. من چیزی برای گفتن درباره ادعای آزار جنسی ندارم، فقط اینکه من به دوستم ایمان دارم.» «آلن» در حال مشغول فیلم جدید خود «A Rainy Day in New York» است، «نیویورک تایمز» ادعا می‌کند که طبق گفته منابع، استودیو آمازون ممکن است فیلم را در سینما منتشر نکند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۰۳:۰۵

فیلم annie hall خیلی احساسی و قشنگ بود.ولی منتهتن و کافه سوسایتی رو دوست نداشتم

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷

دیگه کم مونده به مهران رجبی اتهام آ ز ا ر ج ن س ی بزنن خخخخخ...

نمایش اسپویل