راه اندازی مجدد بخش درخواست ها + آموزش (بروزرسانی 1)

سلامی گرم به خانواده 30نمایی همانطور که اطلاع دارید، بخش درخواست‌ها مدتی پیش بنا به دلایلی غیر فعال گردید. اکنون بعد از ایجاد تغییرات لازم در این بخش بار دیگر این بخش در دسترس میباشد. در ذیل توضیحاتی درباره تغییرات ایجاد شده ارایه می‌گردد. با توجه به بالا بودن تعداد درخواست‌ های کاربران در طول روز مبنی بر قرار دادن کیفیت‌ های مختلف و یا عناوین خاص و با توجه به محدود بودن وقت تیم اپلودر ما؛ از این پس کاربران طلایی در هر پانزده روز قادر به ارسال پنج درخواست خواهند بود. دقت داشته باشید که درخواست هایی که از طریق کامنت و یا ایمیل ارسال برای ما ارسال میشوند بررسی نخواهند شد.
  • متاسفانه در مرحله اولیه‌ی امکان ارائه درخواست زیرنویس وجود ندارد و در آینده باید بررسی دقیق‌تری برای این موضوع صورت گیرد.
  • هر عضو ویژه در هر 15 روز, 5 درخواست بدون دریافت هزینه اضافی مجاز می‎‌باشد.
  • اگر کاربری قصد دارد بیش از 5 درخواست در بازه زمانی پانزده روزه ی خود داشته باشد، می‌تواند با تبدیل روزهای عضویت ویژه خود به درخواست (که توسط همان پنل درخواست قابل انجام است)، درخواست‌های دیگری داشته باشد.
  • برای درخواست عناوین جدید برای هر فیلم 2 درخواست و به هر سریال 3 درخواست از شما کم می‌گردد. برای درخواست کیفیت جدید نیز برای هر درخواست کیفیت جدید فیلم 1 درخواست و هر درخواست کیفیت جدید سریال 2 درخواست از مجموع درخواست های شما کسر می‌گردد.
  • پس از بررسی، قرار گیری یا رد کردن درخواست کاربر در بخش درخواست‌ها کلیه‌ی جزییات کاربر قابل مشاهده خواهد بود.
  • درخواست های شما، اگر به هر دلیلی برگشت بخورد، درخواست های استفاده شده شما باز خواهند گشت.
  بروز رسانی 1 . 10 بهمن ماه :
  • به درخواست فیلم و سریال با موضوعات سیاسی و غیر اخلاقی پاسخی داده نخواهد شد؛ لطفا ارسال نفرمایید.
  • تعداد درخواست ها به دوره بعد قابل انتقال نیستند، هر 15 روز تنها 5 درخواست قابل انجام هست و سیستم به نحوی تنظیم شده است که شما هر زمان درخواست دهید در بازه 15 روزه شما محاسبه می گردد.
  • درخواست برای سریال هایی که به صورت نصفه هستند  و انکود اختصاصی فیلم و سریال در قسمت درخواست کیفیت باید ثبت شوند و در توضیحات درخواست انکود و یا درخواست تکمیل ارشیو ارسال گردد.
  • درخواست هایی که به صورت همزمان توسط 2 نفر ارسال می گردد، از نفر اول کم شده و به نفر دوم اطلاع داده میشود که این درخواست قبلا ثبت گردیده.
  آموزش دریافت کد IMDB برای درخواست ها :
  1. وارد سایت https://www.imdb.com/ شوید. سپس در قسمت جست و جوی این سایت نام فیلمی که به دنبال آن هستید را وارد کنید.
  2. لینکی به صورت https://imdb.com/title/tt5109784/ در مرورگر خود خواهید دید.
  3. بخشی که با tt اغاز می‌گردد؛ کد ای ام دی بی نام دارد. برای مثال در لینک بالا : tt5109784
  امیدواریم با این تغییر به افزایش کیفیت سایت و حرفه‌ای تر شدن بخش درخواست‌ها برسیم. لطفا اگر درباره این طرح انتقاد یا پیشنهادی دارید با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید