news-background
news-background

فصل نهم «Walking Dead» ساخته می‌شود

شبکه AMC روز گذشته (شنبه) در جریان برگزاری کنفرانس انجمن منتقدین تلویزیونی اعلام کرد که فصل نهم سریال پربیننده «مرده متحرک» (The Walking Dead) تولید می‌شود.

انتشار این خبر برای هوادارن چندان غافلگیرکننده نبود، اما شبکه اعلام کرده است که تغییراتی در پشت صحنه سریال به وجود خواهد آورد. «اسکات ام. گیمپل» که از سال 2013 تاکنون شورانر سریال بود از کار برکنار شده تا شاهد تغییراتی اساسی در دنیای «مرده متجرک» باشیم. «آنجلا کنگ» نویسنده و همکار تهیه کننده سریال از این پس به عنوان شورانر سریال فعالیت می‌کند.

کنگ چهارمین شورانری است که بر کرسی هدایت این سریال بلاک‌باستر می‌نشیند. گیمپل پس از جدایی «گلن ماتزارا» در پایان فصل سوم جانشین وی شده بود. ماتزارا نیز سکان هدایت سریال از از «فرانک دارابونت» تحویل گرفته بود که تنها در تولید فصل اول نقش داشت. بخش دوم از فصل هشتم سریال از تاریخ 25 فوریه پخش می‌شود و فصل نهم آن برای پاییز سال 2018 در نظر گرفته شده است.

برخلاف دارابونت و ماتزارا و همین‌طور «گیل آن» تهیه‌کننده سریال، گیمپل قصد شکایت از AMC را ندارد اما با اینحال از سوی هواداران سریال به دلیل مرگ شخصیت‌های اصلی سخت مورد انتقاد قرار گرفته بود. شبکه AMC ضمناً خبر داده که به زودی برند «مرده متحرک» توسعه خواهد یافت، اتفاقی که می‌تواند به معنی تولید بازی و اسپین‌آف‌های بیشتری باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ دی ۱۳۹۶ ۰۰:۱۳

البته «اسکات گیمپل» به رئیس بخش محتوای اصلی سریال ارتقا پیدا کرده! یکی از نکات مثبت این جا به جایی های انجام شده اینه که گیمپل دیگه تهیه کننده اجرایی (شورانر) نیست و نمیتونه زیاد تو روند سریال دست داشته باشه! از اونجایی که کنگ عاشق کمیک های واکینگ دد هست، به احتمال زیاد فصل نهم تا حد امکان از روی کمیک پیش بره! امیدوارم بتونه به بهترین شکل سریال رو به روزای خوبش برگردونه و فصل نهم یک فصل عالی باشه!?✌️?

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۵۵

با توجه به علاقه وافر amc به پول اگر ساخته نمیشد جای تعجب داشت !

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۰۲

اینایی که میگن سریال بیخود شده به خاطر این زورشون اومده که یه نفر پیدا شده مچ ریک رو خوابونده

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۴۵

من فکر میکنم نیگان یکی از تاثیر گذار ترین شخصیت های سریال هس ولی موضع راجب ریک هس که داره جلوقدرت نیگان سر فرود میاره (االبته تمام سعیشو کرد )

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۶ ۰۰:۲۴

نکته این جاست که من به عنوان یک تماشاگر اتفاقا خوشحال میشم به چلنج کشیده شدن شخصیت اصلی رو ببینم اما زمانی که یک سریال محتوایی برای ارائه نداره و برای فرار از تمام شدن هم دست به امداد های غیبی می زنه و توی باتلاقی که توش گیر کرده غلت میزنه٬ هیچ جای دفاعی باقی نمیگذاره.

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۴۱

خو نکته همینه دیگه همه عاشق قدرت ریک شده بودن یهو دیدن یکی داره بهش زور میگه ایناهم دلسرد شدن از سریال

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۴۷

فقط تا فصل 5 خوب بود بعدش اصلا فقط کشش دادن خودم یه زمان عاشق این سریال بودم اما از فصل 5 به بعد کلا هی بدتر و بدتر شد و کش دار تر شد و اون حش عشق و علاقه از بین رفت کاش تو اوج همون فصل 5 تمومش میکردن تا یه خاطره خوب بمونه ازش

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۳۶

برای من اصلا سریال دیگه جذابیتی نداره حتی وقتی کارل مرد اصلا شوکه نشدم حتی اگه ریک هم بمیره فک نکنم زیاد شوکه بشم فقط با یک هدف این سریال رو دنبال میکنم و اونم اینه که میخوام ببینم اخرش چی میشه وقتی دنیا تحت تصرف زامبی هاست

نمایش اسپویل
بیشتر