زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کریستین بیل هنوز «بن افلک» را در نقش «بتمن» ندیده است
«کریستین بیل»، بازیگر نام آشنای هالیوود و نقش اول سه گانه ی معروف شوالیه تاریکی درباره ی بتمن «بن افلک» لب به سخن گشود. این بازیگر کهنه کار که نخستین بار در 13 سالگی با فیلم «امپراطوری خورشید» ساخته ی اسپیلبرگ به سینما پا نهاد در حال حاضر یکی از موفق ترین بازیگران و چهره های سینمای آمریکا به حساب می آید. این بازیگر بعد از همکاری اش با نولان در فیلم اول مجموعه بتمن تصمیم به ادامه ی ایفای نقش این شخصیت گرفت و با اتمام هنرنمایی خود در سال 2012، کارکتر بتمن را تبدیل به یکی از ماندگارترین شخصیت های سینما در قرن 21 کرد. مجموعه فیلم های «شوالیه تاریکی» با کوشش تیم سازنده ی خود تبدیل به سودآور ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ استودیوی برادران وارنر گردید. این سه فیلم در مجموع 2.5 میلیارد دلار فروش داشته اند که در نوع خود برای یک سه گانه رقم بسیار خوبیست. بعد از موفقیت سه گانه بتمن تیم های دیگری وسوسه شدند تا به سراغ بتمن بروند. «زک اسنایدر و بن افلک» بهمراه عوامل دیگر دست به دست هم دادند و بار دیگر بتمن را به سینما بازگرداندند ولی بیل در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرد که هنوز بتمنی را که بن افلک به آن تجسم بخشیده را ندیده است.
من هنوز بتمن بن افلک را ندیده ام ولی خیلی دوست دارم در اولین فرصت تماشایش کنم. پسرم خیلی مشتاق دیدنش است و من فیلم هایی که کودکانم به دنبال تماشا کردن شان هستند را با آن ها می بینم. باید اعتراف کنم که طرفدار متعصب آثار ابرقهرمانی نیستم و این مسئله برای مردم تعجب برانگیز است و من علت آن را نمی دانم. من هیچ کدام از فیلم های قهرمانان مارول را ندیده ام ولی تعریف شان را زیاد شنیده ام و می گویند که فیلم های خوبی هستند. برای من همین قدر که بشنوم فیلم های خوبی اند کفایت می کند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
MOSTAPHA_VIP
MOSTAPHA_VIP
۱۳ دی ۱۳۹۶ ۲۳:۳۷
ولی بن افلک در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرد که هنوز بتمنی را که بن افلک به آن تجسم بخشیده را ندیده است.??
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ