news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

مارول سرانجام عصر روز چهارشنبه از اولین تریلر رسمی فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) رونمایی کرد. در این تریلر «تانوس» (Thanos) با بازی «جاش برولین» به دنبال شش سنگ ابدیتی است که به او قدرت می‌دهد عالم را به نابودی بکشاند. تنها افرادی که می‌توانند جلوی او را بگیرند ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول هستند که همگی در این فیلم به هر طریقی که شده گنجانده شده‌اند. «کوین فایگی» رئیس استودیوی مارول در مصاحبه‌ای «تانوس» را شخصیت اصلی فیلم معرفی کرده، که خود گویای مسائل بسیاری است.

در این فیلم کارگردانان «انتونی» و «جو روسو» سعی کرده‌اند سه فاز مختلف دنیای سینمایی مارول را که از آغاز آن حدود 10 سال می‌گذرد، به هم پیوند بزنند، چرا که اعضای انتقام‌جویان با شخصیت‌های «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به رهبری راکون سخنگو، همکاری و ارتباط برقرار می‌کنند.

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نوزدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) و سومین قسمت «انتقام‌جویان» پس از فیلم‌های «انتقام‌جویان» و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» است، دو عنوانی که به ترتیب 1.5 و 1.4 میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش داشتند. فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» حدود 5 ماه دیگر و در تاریخ 25 آپریل 2018 (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) به صورت بین‌المللی اکران می‌شود و یک هفته بعد و در تاریخ 4 می 2018 (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) به اکران سینماهای آمریکای شمالی می‌رسد.

 

 دانلود/مشاهده تریلر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید