زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مارول تائید کرد که بعد از «Avengers 4» بیست فیلم ابرقهرمانی جدید خواهد ساخت
دنیای سینماتیک مارول آماده ی شروع مرحله ی بعدی خود است. به گفته ی رئیس استودیو فیلمسازی مارول یعنی آقای «کوین فایگی»، این استودیو 20 فیلم سینمایی آماده ی تولید بعد از نسخه ی چهارم انتقام جویان در برنامه های خود دارد. همین لحظه که این خبر را می خوانید 5 فیلم ابرقهرمانی دیگر از این استودیو منتظر اکران شدن هستند تا بدین گونه پرونده ی سومین فاز یا مرحله از فیلم های این استودیو پایان یابد؛ اما همانطور که از خبر متوجه شدید مارول برنامه های بیشتری برای توسعه ی آثار خود دارد. این استودیو با اکران سه فیلم «Avengers:Infinity War ، Ant-Man and the Wasp و Black Panther» در سال آینده، دهمین سالگرد حضورش در پیشه ی فیلمسازی را جشن خواهد گرفت. در اخبار و تحلیل های سینمایی بسیاری که از مارول منتشر شده بود می خواندیم که بیشتر مردم منتظر آنند تا پایان کار قهرمانان مارول را مشاهده کنند اما چیزی که در این خبر مطرح شده، نوید بخش پروژه ای بلند مدت برای استودیوی مارول است. کوین فایگی در مصاحبه ی اخیر خود با پایگاه خبری «Vanity Fair» بیان کرد که در برنامه های استودیوی مارول ساخت بیست فیلم برای اکران بعد از «Avengers 4» وجود دارد. بیست فیلمی که گفته می شود همگی داستانی بکر و بسیار متفاوت با دیگری خواهند داشت.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید