news-background
news-background

شروع رضایت‌بخش سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» از شبکه CBS

 

پخش سریال جدید «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) از شبکه CBS، یکشنبه شب گذشته 9.6 میلیون بیننده را پای تلویزیون نشاند. قسمت اول سریال که پس از مسابقات فوتبال آمریکایی روی ایر رفت، در میان بینندگان 18 تا 49 ساله موفق به ثبت ریتینگ 1.9 شد.

شبکه CBS پیش‌بینی می‌کند بینندگان «پیشتازان فضا: اکتشاف» با احتساب مشاهدات باتأخیر تا یک هفته آینده به 15 میلیون هم برسد و حتی تا 35 روز بعد 5 الی 10 درصد نیز افزایش یابد.

طبق گزارشات رسیده رکورد ثبت نام روزانه در سرویس استریمینگ شبکه، با آغاز پخش دو قسمت ابتدایی سریال شکسته شده است. آمار دقیقی از تعداد ثبت نام‌ها در دست نیست اما طبق اعلام مسئولین شبکه، این رکورد قبلاً به روز پخش مراسم گرمی در فوریه گذشته تعلق داشته است.

اپیزود اول و دوم سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» در حال حاضر برای مشترکین سرویس استریمینگ اختصاصی شبکه CBS موسوم به CBS All Access در دسترس است و قسمت‌های بعدی آن به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه برای مشترکین داخل ایالات متحده عرضه خواهد شد.

فصل اول سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» که پیش‌درآمدی است بر سریال «پیشتازان فضا» (1966)، به جای 13 اپیزود در قالب 15 اپیزود پخش خواهد شد.

به نوشته NPR، این سریال با وجود ایرادهای کوچکش، تأثیرگذار است و سعی می‌کند نگاهی نو به دنیای ترک بیندازد، جهانی که شخصیت‌های پیچیده‌اش هنوز در تلاشند فدراسیونی را بنا کنند که هواداران بیش از 50 سال است می‌شناسند و عاشقش هستند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید