زمان مطالعه: ۱ دقیقه
اولین تصاویر از «جاش برولین» در «ددپول 2»
مارول و استودیوی فاکس قرن بیستم، کمکاری خود در کامیک کان امسال را با توئیتر جبران کردند. «رایان رینولدز» شب گذشته دو عکس از «جاش برولین» در نقش «کیبل» در دنباله فیلم «ددپول» منتشر کرد. این فیلم به مانند «واندر وومن» در تاریخ 1 ژوئن (تعطیلات روز یادبود) روی پرده خواهد رفت.
کیبل که فرزند «اسکات سامرز» یا «سایکلاپس» یکی از اعضای مردان ایکس است، اولین بار در سال 1986 در سری کامیکهای «مردان ایکس غیرطبیعی» (Uncanny X-Men) ظاهر شد. چندی پیش خبر حضور همزمان برولین در نقش دو کاراکتر تانوس و کیبل در دنیای مارول، سر و صدای زیادی بین هواداران به پا کرده بود.
رینولدز دوشنبه گذشته نیز تصاویری از شخصیت «دومینو» به اشتراک گذاشته بود.

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید