زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«ریک و مورتی» در فصل سوم لحظات تلختری خواهند داشت
« Rick and Morty» سریال انیمیشنی است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و البته بسیاری از این مخاطبان از رده سنی بزرگسال هستند. مدت زمان زیادی است که طرفداران برای فصل سوم لحظه شماری میکنند و البته به نظر میرسد که این مسئله خیلی طولانی نخواهد شد. خالقان این سریال وعده لحظات غیر قابل پیش بینی و خیره کننده ای در فصل جدید سریال داده اند. که عجیب ترین آن خواهد بود.
داستان این سریال در مورد ریک، نابغه ایست که درگیر وابستگی هایی نظیر روی آوردن به مشروبات الکلی است و در ماجراجویی های دیوانه وار خود نوه اش مورتی را در فضا و زمان همراه میبرد. درست مانند این است که سریال دکتر هو را در یک جنبه کاملاً طنز ببینید. البته طنز این سریال سخیف نیست و مفهومات علمی تخیلی را در کنار طنز بالای فلسفی خواهید دید.
هارمون و نویسنده داستان سریال «رایان ریدلی» در کامیک کان امسال عنوان کردند که سریال در تاریک ترین لحظات خود خواهد بود. او اضافه کرد که به نظرش تاریک ترین لحظات سریال در این فصل خواهد بود.
هارمون معتقد است که تاریک ترین قسمت های سریال تا کنون در فصل دوم و قسمت «Mortynight Run» بوده است. که در آن مورتی نقشی در یک بازی واقعیت مجازی غمگین به نام Roy: A Life Well Lived داشته است.
به نظر من تاریک ترین کاری که ما در سریال کردیم به دلیل پیامد های آن وارد کردن آن ها به یک بازی بود و گفتن اینکه «بازی کنید» و بازی این است که زندگی مانند انسان ها داشته باشید. این به نظر تاریک ترین کار ممکن بود.
به نظر می رسد که ریک و مورتی از فصل اول لحظات تاریکی نیز داشته است. برای مثال جایی که در فصل اول که مورتی مجبور شد جسد واقعیت متناوب خود را در حیاط پشتی اش دفن کند. فصل دوم نیز این چنین بود و لحظات دراماتیک سورپرایز کننده ای داشت. مثلاً زمانی که ریک به یک زندان بیگانه رفت به جرم اینکه جرایمی را علیه دنیا انجام داده بود تا خانواده اش را نجات دهد. البته این لحظات تاریک همیشه شکی برای بینندگان بوده است و البته همین ویژگی های سریال است که آن را به چنین موفقیت بالایی نزدیک کرده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید