news-background
news-background

یکی از صحنه‌های Dark Knight Rises به علت خشونت زیاد حذف شده است

شخصیت «متیو موداین» در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در ابتدا باید به شکل خشونت‌آمیزی می‌مرده است.

هالیوود به لطف موفقیت فیلم‌هایی چون «لوگان» (Logan) و «ددپول» (Deadpool) اقتباس از کتاب‌های کامیک با رده‌ی سنی بالاتر از ۱۷ سال (R) را پذیرفت، اما این به معنای ساخته‌شدن یک فیلم ابرقهرمانی با رده‌ی سنی بزرگسال (NC-17) نیست. «متیو موداین» که در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم The Dark Knight Rises با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» نقش «پیتر فولی» را بازی کرده می‌گوید کارگردان باید یکی از صحنه‌های مرگ خشونت‌آمیز را حذف می‌کرده تا فیلم رده‌ی سنی بزرگسال (NC-17) دریافت نکند. در این صحنه شخصیت «پیتر فولی» دستیار «کمیسر گوردن» می‌میرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

موداین در مصاحبه با پادکست «ریل‌بلند» فاش می‌کند که نولان ابتدا صحنه‌ی مربوط به مرگ شخصیتش را نوشته و فیلمبرداری می‌کند. در این صحنه شخصیت «تالیا الغول» با بازی «ماریون کوتیار» به دنبال مرگ «بین» با بازی «تام هاری»، با یک خودرو شخصیت «پیتر فولی» را زیر می‌گیرد. موداین می‌گوید نولان این صحنه را حذف کرده تا فیلم رده‌ی سنی بزرگسال دریافت نکند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

او اضافه می‌کند: «تمام چیزی که [در نسخه‌ی اکران شده] نشان داده می‌شود این است که صحنه کات می‌خورد، و من روی زمین، مرده‌ام. اما به‌شدت خشن بود. بدل‌کار من با یک خودرو تصادف می‌کند. یک پلکسی‌گلس جلوی خودرو نصب می‌کنند و او را زیر می‌گیرند... [پس از آنکه به هوا می‌رود] صدای برخورد بدنش روی سنگفرش خیابان در مقابل ساختمان «مبادلات سهام نیویورک» منزجرکننده بود.»

موداین در ادامه می‌گوید: «به یاد می‌آورم که وقتی صحنه را فیلمبرداری می‌کردیم نگاهی به «کریستفر نولان» انداختم و دیدم که رنگ از چهره‌اش پریده. می‌گفت: «خیلی خوب، برویم سراغ صحنه‌ی بعدی. این را گرفتیم.» اما در واقع با خود می‌گفت: «خدای من، این مرد می‌تواند از جایش بلند شود؟ حالش خوب است؟» اما بعد گفت اگر این صحنه را در فیلم قرار دهیم رده‌ی سنی بزرگسال دریافت می‌کند چون به‌شدت خشن است.»

این صحنه در نهایت از فیلم حذف شد و شخصیت «پیتر فولی» با تیراندازی در نبرد میان هوادران «بین» و پلیس گاتهام کشته می‌شود. فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیز» همچون دیگر فیلم‌های نولان با رده‌ی سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) توسط برادران وارنر اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۳

من همیشه دوست داشتم اون صحنه رو ببینم

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۲

ای بابا تمام فیلم هاشون این جوری اند مثل ونوم بود... فقط واسه فروش بیشتر و.... خودتون که میدونید . واقعاً اعصاب ام خراب شده

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۱

دقیقا این صحنه برام سوال بود چجوری یه دفعه کات میخوره و فقط جنازه رو میبینیم!

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵

شت واقع چرا باید حذفش کنن صحنه به این خوبیو خدایی :/// حالا نهایتا رده سنی بالاتر میگرفت اشکالی نداره

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۲

برای استودیو فرق رده سنی بزرگسال و PG-13 ، دویست میلیون دلاره

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹

دست روی دلمون نذار برادر :_(

نمایش اسپویل