news-background
news-background

گل گدوت را در فیلم جدیدش ببینید

بزودی و در ماه اینده شاهدعنوان جدید و کمدی "Keeping Up With The Joneses" باشیم؛فیلمی سراسر هیجان و خنده.در این عنوان قرار است بازیگرانی مانند گل گدوت، جان هام، آیلا فیشر و زک گالیفیاناکیس حضور داشته باشند و انتظار میرود یک فیلم کمدی تمام عیار بدست ما برسد.

گالیفیاناکیس و فیشر،زن و شوهری هستند که در حومه شهر و به دور از باقی مردم زندگی میکنند؛و این دو از زندگی خود و شادی که در کنار یکدیگر دارند بسیار راضی و خوشنود هستند.اما از انجایی که هیچ شادی و خوشی طولانی نیست،خانواده جدیدی که  ناتالی (گدت) و تیم جونز (هام) میباشد، در کنار خانه ان ها برای خود خانه ای درنظر گرفته و خیلی زود همسایه ان ها میشوند؛و همین باعث میشود که حسادت همسایه ای کار خود را اغاز ودردسرهایی را بوجود اورد.

اما داستان به این حسادت ختم نمیشود و زندگی با جونزها یا بهتر است بگوییم ادامه دادن با جونز ها خیلی هم اسان نیست،مخصوصا زمانی که انها به اصل ماجرا پی برده و متوجه میشوند که زن و شوهری که تازه به ان ها پیوسته اند،دو جاسوس ماهر و حرفه ای هستند.کارگردانی این عنوان را Greg Mottola برعهده دارد و این فیلم قرار است در 21 اکتبر در امریکا و انگلستان بر روی پرده سینما برود. در ادامه چند تصویر از این فیلم برای شما قرار داده شده است.

 

دانلود / تماشای تریلر رسمی فیلم 

keeping-up-with-the-joneses-3

keeping-up-with-the-joneses-2

keeping-up-with-the-joneses1

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید