news-background
news-background

گلشیفته فراهانی بزودی در اخرین فیلم دزدان دریایی کارائیب

همه ما به خوبی گلشیفته فراهانی را میشناسیم.بازیگری ایرانی که مدتی پیش بنا به دلایل شخصی ایران را برای همیشه ترک گفت و پس از ان در سینمای هالیوود شروع به کار کرد.حال گلشیفته فراهانی قرار است در قسمت بعدی سری فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) با عنوان "مردان مرده قصه نمی‌گویند" (Dead Men Tell No Tales) بازی کند.

تولید فیلم از مدتی قبل اغاز شده است ومانند چند قسمت قبل باز هم جانی دپ نقش "جک گنجیشکه" را در این فیلم ایفا خواهد کرد.فیملبرداری این فیلم در استرالیا انجام میشود و برخی از بازیگران ان عبارتند از:جفری راش، کایا اسکودلاریو، برنتون توایتز و استفن گراهام.

اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ کارگردانی این قسمت را به عهده دارند. فرانچایز "دزدان دریائی کارائیب" تاکنون 3.7 میلیارد دلار در دنیا درآمد داشته است و در زمره پرفروش‌ترین آثار سینمای جهان به شمار می‌رود.تولید این فرانچایز در سال 2003 اغاز شده است و تا سال 2011 که اخرین عنوان ان منتشر شد ادامه داشته است و اکنون قرار است پنجمین قسمت از ان در سال 2017 منتشر شود.اخبار موجود هنوز اطلاع دقیقی از نقش بازیگر ایرانی در این فیلم نداده اند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۹

دو دقیقه در نقش یک جادوگر بازی کرد

نمایش اسپویل