news-background
news-background

«گای ریچی» تمایل خود را برای کارگردانی Suicide Squad 2 اعلام نمود

 

همان طور که مستحضر هستید، فیلم جوخه ی انتحار «Suicide Squad» اثری ابرقهرمانی براساس داستان های مصور DC بود که سال گذشته به اکران در آمد. این فیلم که با بودجه ی 175 میلیونی ساخته شده بود در انتها توانست به فروش 745 میلیون دلاری دست یابد. فروش بالای این فیلم نشان دهنده ی موفقیت آن نبود. اثر مذکور در بسیاری از محافل سینمایی با نقدهای منفی مواجه شد و بنا به گفته ی بسیاری از تحلیل گران سینما، کارگردان فیلم «دیوید آیر» در ساخت این فیلم موفق نبوده است. از جمله بازیگران شاخص این فیلم پر سرو صدا می توانیم به «ویل اسمیت»،«جرد لتو»، «مارگو رابی» و غیره اشاره کنیم. داستان فیلم مذکور درمورد تیمی متشکل از جنایتکاران خطرناکی است که ماموریت می یابند علیه نیروی شیطانی که به دنبال تصاحب قدرت است، به پا خیزند.

چند ماه قبل خبر ساخت نسخه ی دوم این فیلم منتشر شد و حال بعد از گذشت مدتی از آن خبر، متوجه شدیم کارگردان سرشناس انگلیسی یعنی «گای ریچی» تمایلش را برای ساخت نسخه ی دوم این فیلم اعلام کرده است. این کارگردان علاوه بر این اعلام کرده که تمایل دارد دیوید آیر را در امر کارگردانی فیلم «Gotham City Sirens» یاری نماید. علاقه ی این شخص به کارگردانی داستان های جهان DC به همین جا ختم نمی شود. او همچنین بیان کرده که به دنبال ساخت یک فیلم مجزا بر اساس داستان شخصیت «ددشات» می باشد. نسخه ی دوم جوخه ی انتحار همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و هنوز کارگردان مشخصی با استودیوی برادران وارنر وارد مذاکره نشده است اما گزینه های احتمالی این استودیو افرادی چون «Mel Gibson»، «Jonathan Levine» و «Ruben Fleischer» می باشند. برای آن دسته افرادی که به اسامی اهمیتی نمی دهند باید بگوییم که گای ریچی کارگردان آثاری چون «Lock,Stock and Two Smoking Barrels»، «Mean Machine» و «King Arthur: Legend of the Sword» می باشد. این شخص در مصاحبه ای که با پایگاه خبری Variety انجام داده، بیان کرده است که خواهان کارگردانی نسخه ی دوم جوخه ی انتحار است.

کارگردانی جوخه ی انتحار 2 برایم بسیار هیجان انگیز است چون فکر می کنم بتوانم چیز خوبی از داستان آن بسازم. من در حال حاضر قادر به ساخت آن فیلم نیستم چون مشغول پروژه ی دیگری هستم اما احساسم چنین است که اگر آن را کارگردانی کنم چیز بسیار خوبی از آن خواهم ساخت.

احتمال اینکه این شخص کارگردانی نسخه ی دوم جوخه ی انتحار را به دست گیرد کم است چرا که او به دلیل پروژه های متعدد وقت کافی برای کارگردانی فیلمی جدید ندارد. او بعد از اکران فیلم King Arthur قرار است انیمیشن«Aladdin» را کارگردانی کند که بنا به گفته ی سخن گوی استودیوی والت دیزنی، متفاوت با هر آن چیزیست که این استودیو تابحال ساخته است. با این حال تماشای این که گای ریچی کارگردانی جوخه ی انتحار 2 را در دست گرفته بسیار هیجان انگیز است چرا که او از جمله معدود کارگردان هاییست که سبک فیلم سازی مربوط به خود را دارد و اگر این خبر تائید شود و او را به عنوان کارگردان معرفی کنند، باید منتظر پیاده سازی این سبک در دنیای ابر قهرمانی جوخه ی انتحار باشیم. هنوز کارگردان قطعی و تاریخ اکران دقیقی برای فیلم «Suicide Squad 2» اعلام نشده است. تنها خبر تائید شده این است که نویسنده ی عنوان «The Legend of Tarzan» یعنی «Adam Cozad» نویسندگی این اثر را برعهده خواهد داشت. گای ریچی به احتمال زیاد به کارگردانی این فیلم نرسد اما در آینده ی پیش رو و در صورت تائید شدن نسخه ی سوم فیلم جوخه ی انتحار می توانیم امیدوار باشیم که این شخص کارگردانی آن را برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید