news-background
news-background

«کوین فایگی»: Black Widow ممکن است تنها پیش‌درآمد «دنیای سینمایی مارول» نباشد

مدیر استودیوی مارول می‌گوید «واکاوی گذشته، حال و آینده «دنیای سینمایی مارول» قطعاً در میان گزینه‌ها وجود دارند.»

 

مرگ نقطه پایان شخصیت‌های الهام‌گرفته شده از کتاب‌های کامیک نیست. «بیوه سیاه»/«ناتاشا رومانوف» یکی از این شخصیت‌ها است که در «انتقام‌جویان: آخر بازی»‌ (Avengers: Endgame) کشته شد، اما در فیلم جداگانه «بیوه سیاه» (Black Widow 2021) مارول پیشینه او را بررسی کرده است. اولین واکنش منتقدین به این فیلم هفته گذشته منتشر شد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی پیرامون «بیوه سیاه» از احتمال تولید پیش‌درآمدهای بیشتر برای دیگر شخصیت‌های «دنیای سینمایی مارول» گفته است. فایگی به «اسلش‌فیلم» می‌گوید: «این فیلم و این داستان مختص ناتاشا است. اما بحث واکاوی گذشته، حال و آینده دنیای سینمایی مارول قطعاً یکی از گزینه‌های موجود برای همه شخصیت‌های ماست. این داستان خاص از این بازیگر خاص برای ناتاشا بسیار شخصی و بسیار ویژه است.»

«بیوه سیاه» اولین فیلم دنیای سینمایی مارول برای شخصیتی است که در سال ۲۰۱۰ با «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) معرفی شد. «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسن» در شش فیلم از جمله «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا» ظاهر شده است. داستان این فیلم میان رویدادهای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) روی می‌دهد و ناتاشا اسراری در مورد گذشته‌اش کشف می‌کند. دیگر بازیگران فیلم «فلورنس پیو»، «ریچل وایس»، «دیوید هاربر»، «ویلیام هارت»، و «ری وینستون» خواهند بود.

«دنیای سینمایی مارول» با روایت داستان‌هایی برای گذشته شخصیت‌ها بیگانه نیست و چندین شخصیت کلیدی را به زندگی بازگردانده است. «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» در «جنگ بی‌نهایت» توسط «تانوس» کشته شد اما در سریالی اختصاصی به همین نام در دیزنی+ روزگار خودش را می‌گذراند. «ویژن» با بازی «پل بتنی» نیز به همین ترتیب در «جنگ بی‌نهایت» کشته شد اما در سریال «وانداویژن» (WandaVision) شخصیتی کلیدی بود.

«بیوه سیاه» ۹ ژوئیه (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید