news-background
news-background

«کمیل نانجیانی»: برای بازی در The Eternals از فیلم Die Hard الهام گرفتم

دسامبر گذشته، «کمیل نانجیانی» بازیگر پاکستانی تبار با ارسال تصاویری از اندام ورزیده‌اش در شبکه‌های اجتماعی جنجال‌آفرینی کرد. این تصاویر حاصل ماه‌ها تمرین برای نقشی در فیلم «جاودانان» (دانلود فیلم The Eternals با لینک مستقیم) بودند و ثابت می‌کردند که مارول احتمالاً بهترین مربیان بدن‌سازی عالم را دارد. اما عضله تنها لازمه‌ی ایفای یک نقش ابرقهرمانی نیست. نانجیانی به منبع الهامی هم نیاز داشت تا به صورت کامل برای «جاودانان» آماده شود.

نانجیانی به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «منز هلث» نه تنها از تمرینات فیزیکی که اندام او را روی فرم آورده، بلکه از منبع الهامش برای نقش «کینگو» گفته است. او اعتراف می‌کند که برای بازی در نقش ابرقهرمانی خدا-گونه و گستاخ که در میان انسان‌ها به عنوان یک ستاره‌ی بالیوودی بازی می‌کند، از شخصیت «بروس ویلیس» در «جان سخت» (دانلود فیلم Die Hard با لینک مستقیم) الهام گرفته است.

او می‌گوید: «آن فیلم در مورد مرگ و زندگی است، «جاودانان» هم فیلمی در مورد مرگ و زندگی است. با خود گفتم: «چگونه یک شخصیت می‌تواند شوخ باشد اما در عین حال تنش را حفظ کند و کاری نکند که تمام فیلم به نظر شوخی برسد؟»»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جالب اینکه در پشت صحنه، شباهت‌هایی میان نقش نانجیانی در «جاودانان» و نقش ویلیس در «جان سخت» وجود دارد. در حین فیلمبرداری فیلم‌ها، هر دو بازیگر باید برچسب «بازیگر فیلم‌های طنز» را از روی نام خود می‌زدودند و به ستاره‌ی جدید فیلم‌های اکشن تبدیل می‌شدند. ویلیس باید کاری می‌کرد که مخاطبین باور کنند او می‌تواند پلیسی باشد که در مقابل یک ساختمان پر از تروریست می‌ایستد، در حالی تا پیش از آن فیلم یک بازیگر فیلم‌های کمدی شناخته می‌شد. به همین ترتیب، نانجیانی هم تا پیش از این فیلم با نقش کمدی خود در سریال «دره‌ی سیلیکن» (Silicon Valley) شبکه‌ی HBO شناخته می‌شد و حالا باید خودش را به عنوان یک ابرقهرمان معرفی کند.

«جاودانان» مارول در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید