news-background
news-background

«کریس پرت» با تریلر جاسوسی The Terminal List به تلویزیون بازمی‌گردد

پرت در این سریال در کنار «آنتونی فوکوا» تهیه‌کننده است و در نقش اول آن بازی می‌کند.

ستاره‌ی سریال «پارک‌ها و نوسازی» (دانلود سریال Parks and Recreation با لینک مستقیم) با کارگردان «هفت دلاور» (دانلود فیلم Magnificent Seven با لینک مستقیم) دوباره همکاری می‌کند تا سریال «ترمینال لیست» (The Terminal List) را توسعه دهد. پرت علاوه بر بازیگری تهیه‌کنندگی هم خواهد کرد. فوکوا قسمت اول را کارگردانی می‌کند. شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی سریال هنوز نامشخص است.

«ترمینال لیست» در مورد «ریس» با بازی پرت است که جوخه‌ی او در یگان ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکا تحت تهاجم قرار می‌گیرد. او پس از بازگشت به خانه در حالی که سعی دارد خاطرات آن حادثه را فراموش کند، متوجه می‌شود که نیروهایی علیه او فعالیت می‌کنند.

این سریال درام از رمانی به همین نام نوشته‌ی «جک کار» اقتباس و توسط ام‌آر‌سی تله‌ویژن تولید می‌شود که اخیراً سریال «بیگانه‌» (The Outsider) را براساس کتاب‌های «استیون کینگ» برای شبکه‌ی HBO ساخته است.. «هالیوود ریپورتر» به نقل از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد «ترمینال لیست» برای چند فصل در نظر گرفته شده نه یک مینی‌سریال. این درام به زودی توسط شبکه‌های کابلی نظیر FX و یا سرویس‌های استریمینگ خریداری خواهد شد. نویسندگی سریال به «دیوید دی‌جیلیو» سپرده شده است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ترمینال لیست» در صورت خریداری شدن، اولین سریال تلویزیونی پرت پس از پایان سریال کمدی «پارک‌ها و نوسازی» شبکه‌ی NBC خواهد بود. پرت هفت فصل در آن سریال محبوب به نویسندگی «مایک شور» و «گرگ دنیلز» بازی کرد. او پیش‌ از آن هم در سریال درام «اوروود» (Everwood) به نویسندگی «گرگ برلانتی» ظاهر شده بود. پرت پس از پایان «پارک‌ها» در سال ۲۰۱۵ به بازی در عناوین سینمایی بلند روی آورد و در دو قسمت «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به کارگردانی «جیمز گان» و «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) و چندین عنوان دیگر ظاهر شد.

فوکوا نیز «روز تعلیم» (Training Day)، چندگانه‌ی «ایکوالایزر» (The Equalizer)، و «الیمپوس سقوط کرده است» (Olympus Has Fallen) را اکران کرده و در تلویزیون تهیه‌کنندگی چندین عنوان از جمله «تیرانداز» (Shooter) را پذیرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید