news-background
news-background

«کریستن بل» و «جاناتان گراف» در موزیکال Molly And The Moon با نویسندگان How I Met Your Mother همکاری می‌کنند

«کریستن بل» و «جاناتان گراف» در فیلم موزیکال اریجینال «مالی و ماه» (Molly and the Moon) به نویسندگی و کارگردانی «کارتر بیز» و «کرگ توماس» خالقین سریال «آشنایی با مادر» (دانلود سریال How I Met Your Mother با لینک مستقیم) بازی می‌کنند. «هاروی میسون جونیوز» (Pitch Perfect) تهیه‌کننده‌ی اجرایی و «نیتان لارسن» آهنگساز فیلم خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فیلم‌نیشن» این فیلم را در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد کرد. فیلم بیز و توماس همچون سیت‌کام «آشنایی مادر» دارای عناصر طنز است، اما از بحران شخصی توماس که به فاصله‌ی کوتاهی پس از پایان سریال از شبکه‌ی CBS شکل گرفت الهام گرفته شده و اثری جدی‌تر است.

توماس می‌گوید: «کارتر و من شورانر سریال بین فصل‌های دوم و سوم بودیم و در آن زمان همسرم اولین فرزندمان «الیوت» را به دنیا آورد. پدر شده بودم و تصور می‌کردم که زندگی طبق فیلمنامه‌ای که در ذهن داشتم پیش خواهد رفت. فرزندی سالم و بی‌نقص خواهم داشت و بازمی‌گردم و به ساختن سریال ادامه می‌دهم. اما در عوض، زندگی ضربه‌ی سختی به ما زد. ما متوجه شدیم که الیوت به سندروم جیکوبسن که یک بیماری ژنیتیکی نادر است مبتلا شده، بخشی از یکی از کروموزوم‌های یازدهم او معیوب است و در نتیجه ژن‌های خاصی از بین رفته و مانع ساخته شدن یک نوزاد معمولی و سالم شده.»

بیز و توماس از خود می‌پرسند آیا می‌توان این تجارب تلخ را با عشق‌شان به موسیقی ترکیب کرد و داستانی در مورد نوزادی که برای شروع زندگی به خانه می‌آید روایت کرد. بیز می‌گوید:‌ «الیوت قهرمان این داستان بود. مسیری بود که او طی می‌کرد...» او اضافه می‌کند:‌ «به عنوان یک نویسنده، به پایان‌های خوش زندگی نگاه می‌کنید. پایانی خوش‌تر از این در زندگی هیچ‌کس به یاد نمی‌آورم وقتی که الیوت، کرگ و همسرش از بیمارستان به خانه آمدند.» الیوت در حال حاضر ۱۳ ساله است و اگرچه هنوز مشکلاتی جسمانی دارد، اما به‌شدت به موسیقی علاقه‌مند است و درام و پیانو می‌نوازد.

«کریستن بل» و «جاناتان گراف» که سابقه‌ی خوانندگی دارند نقش پدر و مادر داستان را بازی می‌کنند. آن‌ها در فیلم بلاک‌باستر «یخ‌زده» (Frozen) سابقه‌ی همکاری دارند. بل اخیراً در سریال «جای خوب» (The Good Place) بازی کرده، در حالی که گراف سابقه‌ی بازی در موزیکال «همیلتون» (Hamilton) را دارد، و اخیراً در سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) نت‌فلیکس ظاهر شده و به زودی در «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) دیده خواهد شد.

بیز می‌گوید فیلم به صورت کامل لایو-اکشن خواهد بود و هدفش این بوده که به فیلم‌های فانتزی کلاسیکی چون «هزارتو» (Labyrinth) و «کریستال سیاه» (Dark Crystal) شبیه باشد. توماس اضافه می‌کند که منابع الهام او «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) و «زیستگاه موجودات وحشی» (Where the Wild Things Are) بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید