news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری The Witcher نت‌فلیکس در بریتانیا لغو شد

نت‌فلیکس برای محافظت از سلامت عوامل سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم)، فیلمبرداری پروژه را در بریتانیا لغو کرد. این سریال به اولین پروژه‌ی تلویزیونی نت‌فلیکس تبدیل شده تولید آن به دنبال شیوع ویروس کرونا متوقف می‌شود.

فیلمبرداری فصل دوم این سریال فانتزی با بازی «هنری کویل» از دوشنبه به مدت دو هفته لغو می‌شود. یکی از منابع نزدیک به پروژه به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «سلامت عوامل و بازیگران برای ما در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد. ما با بیماری همه‌گیری سر و کار داریم که مدیریت آن با مشکلاتی مواجه شده و بعضی دولت‌ها محدودیت‌هایی از جمله سفر به کشورهایی معین ایجاد کرده‌اند. بنابراین ما فوراً تصمیم گرفتیم که فیلمبرداری را به مدت دو هفته در این دوران سخت متوقف کنیم. این وقفه به همه این امکان را می‌دهد که در مورد نحوه‌ی پیشرفت تصمیمات دقیقی اتخاذ کنند.»

در بخشی از ایمیلی که برای عوامل ارسال شده آمده است: «ویروس کرونا برای تمامی کسانی که بر روی یکی از پروژه‌های نت‌فلیکس کار می‌کرده‌اند مشکلاتی پدید آورده. ما از زحمات تمامی کسانی که برای حفظ امنیت عوامل و بازیگران تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنیم.»

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد تمامی بازیگران و عوامل در طول این دو هفته حقوق خود را دریافت خواهند کرد. نت‌فلیکس سریال «تاج» (The Crown) را هم در بریتانیا فیلمبرداری می‌کند. تولید این پروژه هنوز متوقف نشده اما به پایان فیلمبرداری نزدیک است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «ویچر» با بازی کویل، «آنیا شالترا»، «فرایا آلن»، «جودی می»، «آدام لیوای»، «تریکا ویلسون رید»، «اما اپلتون»، «جویی بیتی» و «لارس میکلسن» اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد اما به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی نت‌فلیکس در آن سال تبدیل شد. تا پیش از شیوع کروناویروس انتظار می‌رفت که فصل دوم برای کریسمس آینده آماده‌ی عرضه شود. بسیاری از سریال‌های شبکه‌های استریمینگ دیگر از جمله دیزنی+ و شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا، و نیز اکران بلاک‌باسترهای سینمایی مانند «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) و «مولان» (Mulan) به دنبال شیوع این ویروس لغو شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید