news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۲۱ به شکل مجازی برگزار خواهد شد

رویداد کامیک-کان تا سال ۲۰۲۲ به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

 

رویداد کامیک-کان ۲۰۲۱ برای دومین سال پیاپی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. مدیران این نمایشگاه دوشنبه این هفته اعلام کردند که این رویداد سالانه در ماه ژوئیه آینده به شکل مجازی برپا خواهد شد اما در ماه نوامبر رویداد حضوری محدودتری برنامه‌ریزی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

صفحه‌ی توییتر کامیک-کان می‌نویسد: «هرگز تصور آنچه دنیا در سال ۲۰۲۰ تجربه کرد و هنوز ادامه دارد را نمی‌کردیم. هرچند از توزیع واکسن و شمار رو به افزایش افرادی که آن را دریافت کرده‌اند خوشحالیم، اما به نظر می‌رسد که ماه ژوئیه هنوز برای برگزاری رویدادی به عظمت کامیک-کان به صورت حضوری و امن بسیار زود است. به همین علت، این تصمیم دشوار را اتخاذ کردیم که کامیک-کان ۲۰۲۱ را به عنوان رویدادی حضوری تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر بیندازیم و و جشن امسال را به عنوان رویداد آنلاین و رایگان «کامیک-کان در خانه» برگزار کنیم.»

این رویداد که بیش از پنج دهه قدمت دارد هر سال بیش از ۱۰۰ هزار نفر را به سن دیه‌گو می‌کشاند. نسخه‌ی مجازی سال گذشته واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. برخی از نحوه‌ی برگزاری با ویدیوهای از پیش ضبط شده ابراز نارضایتی کردند. ماه اینده برادران وارنر رویداد مجازی اختصاصی خودش را تحت عنوان «دی‌سی فن‌دوم» (DC FanDome) برپا می‌کند.

رویداد مجازی کامیک-کان ۲۳ تا ۲۵ ژوئیه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید