news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۱۹: تریلر جدید سریال His Dark Materials منتشر شد

شبکه اچ‌بی‌او و بی‌بی‌سی در کامیک کان ۲۰۱۹ تریلر جدیدی از سریال «نیروی اهریمنی‌اش» (His Dark Materials) منتشر کردند که شکل گیری جنگی بین کلیسای مستبد و کسانی که با آن مخالف‌اند را نمایش می‌دهد.

این سریال بر اساس سری کتاب‌های «فیلیپ پولمن» است که در دنیایی دیگر اتفاق می‌افتد. در این دنیا هر انسان یک حیوان همراه دارد که بازتابی از روح آن‌ها است. این حیوان‌ها، اهریمن (Daemon) نام دارند. سریال «نیروی اهریمنی‌اش» داستان دختر جوانی به نام «لایرا بلاکوآ» با بازی «دافنه کین» را دنبال می‌کند. «لایرا» کودک یتیمی است که در آکسفورد زندگی می‌کند. زمانی که کودکان شهر از جمله دوست او «راجر» شروع به ناپدید شدن می‌کنند، او برای پیدا کردن آن‌ها به قطب شمال می‌رود و متوجه توطئه‌ی کلیسا علیه مردم می‌شود.

این تریلر حرکت‌های آغازین کلیسا و مخالفانش را برای آغاز جنگ نشان می‌دهد. «لایرا» نیز در این جنگ داخل می‌شود، عموی او «لرد عزریل» با بازی «جیمز مک‌آووی» از جمله مخالفان سرسخت و سرداران جنگ علیه کلیسا است. نماینده کلیسا «ماریسا کولتر» با بازی «روث ویلسون» نیز با اهدافی شوم «لایرا» را پیش خود نگه می‌دارد و زمانی که «لایرا» به این اهداف شوم پی می‌برد از دستگاهی به نام آلتیومتر که شبیه قطب نما است استفاده می‌کند تا حقیقت را ببیند. او در راه مبارزه با کلیسا از یک خرس قطبی زره پوش به نام «لوریک برنیسون» و یک خلبان به نام «لی اسکورزبی» با بازی «لین-منوئل میرندا» کمک می‌گیرد.

«نیروی اهریمنی‌اش» کتاب تخیلی سه‌گانه‌ای با موضوع فلسفه اخلاق و آگاهی است. نام سه کتاب این مجموعه «سپیده شمالی» یا «قطب نمای طلایی» (Northern Lights)، «خنجر ظریف» (The Subtle knife) و «دوربین کهربایی» (The Amber Spyglass) است. پیش از سریال «نیروی اهریمنی‌اش» اقتباسی دیگر از کتاب اول این مجموعه شده بود با نام «قطب نمای طلایی» که در باکس آفیس ناموفق بود و تهیه‌کنندگان آن فیلم دیگر به دنبال ساخت دو کتاب دیگر نرفتند. با توجه به تریلر سریال «نیروی اهریمنی‌اش» به نظر می‌رسد که شبکه اچ‌بی‌او به دنبال جایگزین کردن این سریال به جای «بازی تاج و تخت» است. شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرده که این سریال در پاییز پخش خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای پخش اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۲

به جای "تریلر" بنویسیم: "پیش نمایش".

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱

کامیک کان یعنی چی؟

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۶

کامیک کان کنفرانسیه که هر ساله برگزار میشه. در ابتدا به کتاب های کامیک اختصاص داشت اما حالا فیلم ها و سریال های مرتبط به این کتاب ها نیز در آن حضور پیدا می کنند

نمایش اسپویل