news-background
news-background

کامیک-کان: تریلر چشم‌نواز Aquaman سرانجام منتشر شد

 

«جیمز وان» و «جیسون موموآ» رسماً از اولین تریلر فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» (Aquaman) رونمایی کردند. پنل این فیلم در کامیک-کان ساعاتی قبل با صدای غرش آب‌های خروشان که در تالار H نمایشگاه به گوش رسید آغاز شد و سپس «جیسون موموآ» همچون ستارگان موسیقی راک وارد صحنه شد و فریادی به بلندی امواج خروشان دریا برآورد. وان نیز به همراه دیگر بازیگران فیلم «امبر هرد»، «پاتریک ویلسون»، «نیکول کیدمن» و «یحیی عبدالمتین دوم» روی صحنه ظاهر شد.

وان در این کنفرانس اعلام کرد که «می‌خواستم فیلمی ابرقهرمانی بسازم که تابحال ندیده باشیم. می‌خواستم فیلم منحصر به فرد باشد. بنابراین فیلم من بیشتر شبیه یک فانتزی علمی-تخیلی است تا یک فیلم سنتی ابرقهرمانی.»

پس از نمایش تریلری در پنل فیلم، که البته به صورت آنلاین هم منتشر شده، وان و گروه همراهش از بخش‌هایی از فیلم رونمایی کردند که منحصراً برای حاضرین به نمایش درآمد. در این تصاویر موموآ با لباس زردرنگ همیشگی‌اش در کتاب‌های کامیک و همینطور سکانس اکشنی با حضور «آتلانتا» با بازی کیدمن مشاهده شد. فیلم کوتاهی نیز از کاراکتر «امبر هرد» و صحنه اکشن دیگری با نقش‌آفرینی هرد و موموآ به نمایش درآمد که آن‌ها را در حال گریز از «بلک مانتا» و دار و دسته‌اش نشان می‌داد.

پیش از آنکه برادران وارنر از «امبر هرد»‌ در فیلم «آکوامن» رونمایی کند، همسر سابق او یعنی «جانی دپ» را معرفی کرد که در حین برگزاری پنل دیگر فیلم استودیو «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل‌والد» سخنرانی کوتاهی داشت. حضور دپ در این فیلم در ماه‌های گذشه جنجال‌آفرین شده بود و نویسنده و خالق دنیای فیلم «جی. کی رولینگ» را واداشت تا به حمایت از این بازیگر برخیزد. هرد به خاطر اعمال خشونت از «جانی دپ» شکایت کرده بود، اما به دنبال جدایی‌شان در سال ۲۰۱۶ از پیگیری این اتهامات صرف نظر کرد. این کنفرانس پس از انتشار مصاحبه جنجالی دپ با مجله «رولینگ استون»، اولین حضور او در مکان‌های عمومی به شمار می‌آید.

وان فوریه گذشته اعلام کرده بود که تا زمانی که کار جلوه‌های ویژه فیلم به پایان نرسد، تریلری را عرضه نخواهد کرد. «این فیلم تا خرخره از جلوه‌های ویژه پر شده و روند پیشرفت آن به کندی لیسه‌های دریایی است!» اولین تیزر فیلم آپریل گذشته در سینماکان به نمایش درآمد اما به صورت اینترنتی منتشر نشد.

«آکوامن» ۲۱ دسامبر امسال روی پرده می‌رود.

     

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Aquaman 2018 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۵۱

یه افتضاح دیگه قراره به تاریخ سینما اضافه بشه. ای خداااا

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۲

اکثرا تریلر ها جالبو جذابه اما محتوای اصلی فیلم چیز دیگه ای نشون میده تقریبا این روال چند سال اخیر تو حوزه این ژانر بوده امیدوارم این دفعه من اشتباه کنم!

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۰۶

تریلر عالی بود و نوید یه فیلم فوق العاده رو میده :)

نمایش اسپویل