news-background
news-background

جمع بازیگران بریتانیایی در فیلم جنگی 1917 «سم مندز» جمع شد

«همه‌ی مردان بریتانیایی» عنوان درام جنگی جدید «سم مندز» در مورد جنگ جهانی اول نیست، اما توصیف درستی برای بازیگران مرد سفیدپوست آن با استخوان‌های گونه‌ی منحصر به فردشان است. این فیلم که داستان آن در یک روز روی می‌دهد «۱۹۱۷» نام گرفته و به تازگی بازیگران پیر و جوان بریتانیایی زیادی از جمله «کالین فرث»، «بندیکت کامبربچ» و «ریچارد مدن» به آن اضافه شده‌اند.

«رپ» گزارش داده است که فرث، کامبربچ و مدن همگی به فیلم «۱۹۱۷» به نویسندگی و کارگردانی مندز ملحق شده‌اند. «اندرو اسکات»، «دنیل میز»، «آدرین اسکار برو»، «جیمی پارکر»، «نبهان رضوان»، «مارک استرانگ»، «کلر دابورک»، «جورج مک‌کی» و «دین چارلز چپمن» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

اطلاعات دیگری در مورد داستان این پروژه منتشر نشده اما «رپ» می‌نویسد که فیلم ماجرای دو سرباز بریتانیایی جوان را در اوج جنگ جهانی اول در یک روز دنبال می‌کند. با توجه به سن و سال کامبربچ، فرث و مدن، بعید به نظر می‌رسد که نقش دو سرباز بریتانیایی به این سه بازیگر مطرح برسد، اما می‌توانیم منتظر دیدن آن‌ها در نقش مأمورین عالی‌رتبه‌تر باشیم. غافلگیرکننده نیست اگر مندز مانند «کریستفر نولان» در «دانکرک»، دو بازیگر گمنام را برای نقش‌های اصلی در نظر بگیرد.

این اولین فیلم تاریخی مندز پس از گذشت بیش از یک دهه از «جاده انقلابی» (Revolutionary Road)‌ خواهد بود. در ضمن چنین فیلمی تفاوت زیادی با «اسکای‌فال» (Skyfall) و یا «اسپکتر» (Spectre) اثر فراموش‌شدنی‌تر او در چندگانه‌ی «جیمز باند» دارد. اما نام «سم مندز» و ستارگان پرتعداد، این فیلم را به پروژه‌ای هیجان‌انگیز بدل ساخته. علاوه بر این داستان فیلم که در یک روز روی می‌دهد نیز به جذابیت آن می‌افزاید. با این حال «جنگ جهانی» در سال‌های اخیر آنچنان دستمایه تولید فیلم قرار گرفته که حتی نولان با «دانکرک» در اسکار به موفقیت بزرگی نرسید. مندز با «زیبای آمریکایی» (American Beauty) که اولین فیلم او در مقام کارگردان بود با «دریم‌ورکس» همکاری کرده بود. «راجر دیکینز» فیلمبردار «بلید رانر ۲۰۴۹» و «اسکای‌فال» فیلم «۱۹۱۷» را برای مندز تصویربرداری می‌کند و «توماس نیومن» آهنگسازی آن را برعهده می‌گیرد.

«دریم ورکس پیکچرز» و یونیورسال تأیید کرده‌اند که فیلمبرداری «۱۹۱۷» از اول آپریل در انگلستان و اسکاتلند آغاز می‌شود. یونیورسال اواخر سال گذشته تاریخ اکران محدود فیلم را ۲۵ دسامبر امسال و تاریخ اکران گسترده‌اش را دو هفته بعد و تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳

بعد فیلم روزی روزگاری تارانتینو با اون همه ستاره باید منتظر این فیلم باشیم !هم بازیگرا عالی هم کارگردان .امیدوارم فیلم خوبی بشه.

نمایش اسپویل