news-background
news-background

کارگردان WandaVision فیلم Star Trek بعدی را می‌سازد

 

«مت شکمن» برای کارگردانی قسمت بعدی «پیشتازان فضا» انتخاب شده است.

 

«مت شکمن» به عنوان کارگردان قسمت بعدی فیلم «پیشتازان فضا» (Star Trek) انتخاب شده است. این کارگردان اخیراً اپیزودهایی از سریال «وانداویژن» (WandaVision) را برای مارول و دیزنی ساخته است.

سه‌شنبه این هفته «ددلاین» گزارش داد که تولید این فیلم بدون عنوان با کارگردانی شکمن از بهار سال آینده آغاز خواهد شد. این فیلم توسط استودیوهای پارامونت و بد ربات «جی‌جی آبرامز» تولید خواهد شد و فیلمنامه آن را «جنوا رابرتسون» (Captain Marvel) و «لیندزی بیر» به نگارش درآورده‌اند.

شکمن در سال ۲۰۱۴ با «کات بنک» (Cut Bank) کارگردانی یک فیلم بلند را تجربه کرده است. او در سال‌های اخیر بیشتر بر روی کارگردانی عناوین تلویزیونی تمرکز داشت و در چندین سریال پربیننده از جمله «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «وراثت» (Succession) و بسیاری دیگر مشارکت کرده است. او کارگردان تمامی ۹ اپیزود سریال «وانداویژن» به عنوان بخشی از «دنیای سینمایی مارول» بود.

سریال «وانداویژن» اولین پروژه تلویزیونی اریجینال مارول در دیزنی+ بود که ژانویه گذشته روی ایر رفت. این سریال روز گذشته نامزد دریافت بیست و سه جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی یک مینی سریال شد. «الیزابت اولسن»، «پل بتنی» و «کاترین هان» ستارگان این سریال بودند.

چندگانه «پیشتازان فضا» در چند سال گذشته وضعیت نامشخصی داشت و در مقطعی شایعه کارگردانی عنوانی از این مجموعه با رده سنی بزرگسال و کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» شنیده شد. در دنیای این چندگانه سریال‌های «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) و «پیشتازان فضا: پیکار» (Star Trek: Picard) با بازی «پاتریک استوارت» در نقش «ژان-لوک پیکارد» در حال پخش است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید