news-background
news-background

کارگردان قسمت اول سریال Last of Us انتخاب شد

«یوهان رنک» برای کارگردانی اپیزود اول سریال «آخرین بازماندگان ما» (دانلود سریال The Last of Us با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO برگزیده شد. رنک سابقه‌ی کارگردانی سریال «چرنوبیل» (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم) همین شبکه را دارد و بنابر ادعای «دیسکاسینگ فیلم» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی با «کرگ مازین» خالق «چرنوبیل» در «آخرین بازماندگان ما»‌ همکاری می‌کند. او اپیزود اول را قعطاً کارگردانی خواهد کرد و احتمال نشستن او بر روی صندلی کارگردانی اپیزودهای بعدی نیز وجود دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«نیل دراکمن» نویسنده و کارگردان هنری بازی‌های «آخرین بازماندگان ما» قرار است برای نویسندگی سریال شبکه‌ی HBO با مازین همکاری کند. پیش‌تر اعلام شده‌ بود که «گوستاوو سانتائولالا» آهنگساز «آخرین بازماندگان ما ۲» نیز در اقتباس تلویزیونی مشارکت خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رنک در پاسخ به این پرسش که آیا پس از «چرنوبیل» باز هم با مازین همکاری خواهد کرد یا نه می‌‌گوید: «من یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «آخرین بازماندگان ما» هستم و به این پروژه پیوسته‌ام. یک سریال در حال توسعه است. بنابراین پروژه‌ای نیست که بتوانم مشارکت زیادی در آن داشته باشم، اما دست کم اپیزود اول را کارگردانی خواهم کرد. سپس خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت.»

رنک از تفاوت‌های اقتباس از شخصیت‌های تاریخی و شخصیت‌های از پیش نوشته شده و شناخته شده، و بحث‌های خود با مازین و دراکمن در مورد اقتباس از شخصیت‌هایی مانند «جوئل» می‌گوید. او توضیح می‌دهد: «ما به صورت هفتگی با هم تماس می‌گیرم و در مورد رویکردهای مختلف و اینکه چگونه باید اقتباس صورت بگیرد بحث می‌کنیم. در مورد اینکه شخصیت‌های یک بازی ویدیویی تکامل‌یافته‌تر از شخصیت‌های یک کتاب هستند.»

بازیگران سریال «آخرین بازماندگان ما» هنوز معرفی نشده‌اند و تاریخ پخش آن همچنان نامشخص است، اما بازی «آخرین بازماندگان ۲» قرار است ۱۹ ژوئن برای پلی استیشن ۴ عرضه شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۶

این سریال یک دهم پارت دوم بازیش جذاب باشه تمومه

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۷

بازیش که فوق العادست. امیدوارم سریالش چیز خوبی از آب در آد.

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۲

شاید مهم ترین اپیزود همین اپیزود اوله چرا ؟؟؟ ( اسپویل بازی اول ) قسمت اول در اصل روز شیوع رو نشون میده و اتفاقی که برا جوئل میفته و دخترش میمیره . اگه نتونن خوب درش بیارن خیلی ضایع هستش چون دارم احساسی ترین صنحه کل بازی رو نشون میدن که خیلی انتظار میره ازش . چند روز دیگم که پارت دوم میاد لطفا این زیر اسپویل نکنید . خدا کنه سریالشم یه چیزی در حد بریکینگ بد باشه چون هم داستان بریکینگ بد هم این شاهکارن

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۰۹

باشه شما از بازی لذت ببرین ولی فکر کنم اگه یه دی‌ال‌سی با عنوان "هورمون درمانی ابی" منتشر کنن شما برای اونم هایپ بشید

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۸

چه ربطی داره داستان بزی غمگینه دلیل نمیشه که ( اسپویل گیم اف ترونز ) مثل این میمونه که شما فصل اول گیم اف ترونز باشی یهو بهت بگن این کاراکترا میمیرن تو فصل ۳ خب ادم ناراحت میشه ولی دلیل بر بد بودنش که نیستش لطفا دیگه هیچی از بازی نگو منم فقط همین چیزایی که نوشته بودی رو میدونستم دیگه هیچی نمیدونم نمیخوامم بدونم که بقیه شو بدون اسپویل بازی کنم . تازه اخر بریکینگ بدم غمگین بود دلیل بر بد بودنش نمیشه که

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۲

اشکالی نداره به حساب یادآوری بذار، خواستم بدونی که سازنده‌‌ها چقدر از گیمرها و طرفدارای بازی متنفر هستن که حاضرند یه بازی‌ که خودشون ساختن رو نابود کنن. درضمن چند ماه پیش که من گفتم قرار گند بزنه فکر کنم خود شما بودین که اعتراض کردین "چرا باید گند بزنه" الان این گند زدن نیست؟

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۹

اینا رو خودم میدونستم برا بقیه گفتم که برا اونا اسپویل نشه

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲

چون خیلی محترمانه درخواست کردی، به روی چشم: یه کاراکتری وجود داره توی بازی به اسم "ابی" که از قضا ترنسجندر هم میباشن. این شخصیت با ابهت میزنه جوئل را با چوب گلف میکشه حالا اینجا رو داشته باش تو نیمه دوم بازی شما در قالب این شخصیت بازی میکنین و میرین به شکار "الی" و به احتمال خیلی زیاد الی رو هم میکشین در کنار دوست دختر حامله‌ش

نمایش اسپویل