news-background
news-background

کارگردان قسمت سوم The Conjuring معرفی شد

«جمیز وان» پس از ساختن دو قسمت از سری فیلم‌های «احضار روح» (The Conjuring) از صندلی کارگردانی پایین آمد تا میدان را به چهره‌های جدید واگذار کند. «مایکل چاوز» کارگردان فیلم ترسناک و ماوراءالطبیعی «طلسم زن گریان» (The Curse of La Llorona) توسط «نیو لاین» برای کارگردانی قسمت سوم «احضار روح» برگزیده شد. وان از طریق شرکت فیلمسازی «اتومیک مانتسر» همچنان در مقام تهیه‌کننده در تولید فیلم مشارکت خواهد کرد.

چاوز پس از کارگردانی «دوشیزه» (The Maiden) که جوایز متعددی را تصاحب کرد، توسط وان و همکارانش کشف شد. نیو لاین فیلم جدید این کارگردان در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ اکران می‌کند. «جیمز وان» می‌گوید: «توانایی چاوز در احساسی کردن قصه و درک او از فضاسازی و ترس باعث شده او گزینه‌ای عالی برای کارگردانی «احضار روح» باشد.»

«دیوید لزلی جانسون» که در فیلم‌های «احضار روح ۲» و «آکوامن» با وان همکاری کرده، در حال نگارش فیلمنامه قسمت سوم «احضار روح» است. در این قسمت بار دیگر بر روی زوج «اد وارن» و همسرش لورین با بازی «پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» تمرکز می‌شود.

قسمت اول «احضار روح» که با بودجه ۲۰ میلیون دلاری تولید شد در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد و ۳۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. از آن تاریخ به بعد نیو لاین به توسعه دنیای فیلم اقدام کرد و دنباله‌ها و اسپین‌هایی برای آن ساخت. «راهبه» (The Nun) آخرین فیلم دنیای «احضار روح» است که سپتامبر گذشته اکران موفقی داشت و تاکنون ۳۳۴ میلیون دلار فروخته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۱

این آقای مایکل چاوز تنها یک فیلم کوتاه و یک فیلم ترسناک ساخته که اونم هنوز منتشر نشده احتمال اینکه خوب از آب در بیاد خیلی کمه

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۴

با توجه به اینکه قاعدتا خیلی سخت میشه فردی رو گیر بیاری که میراث خودش رو به فرد دیگری بده که از خودش گرانبها ترش کنه و طبع انسان به برتری جویی هست فکر نمیکنم جیمز وان هیچوقت بتونه برای کارهاش استعدادی رو کشف کنه که پوز کار خودش رو بزنه ... حقیقت اینه که تقریبا قسمت اعظم کارهایی که وان در ژانر وحشت تحویل جهان سینما داد همه در زمینه ادامه سازی موفق نبودن و یا در حد خود اثر اورجینال در نیومدن ... اره ؟؟؟؟ اینسیدیوس؟؟؟؟ ... به همین دلیل من دیگه هیچ وقت منتظر ادامه های این فرد در مقام پردیوسر نمی مونم و فقط آثار پی آیند رو دنبال میکنم. کانجورینگ فیلمی نبود که وان به راحتی کنارش بزاره و کاری رو که در حد کلاسیک پیش برده در یک اختتامیه باتردید و نامعلوم از یک تریلوژی باارزش و پرطرفدار رها کنه و بره دنبال بر و بچ مارول اونم در حالیکه خودش بلافاصله بعد از اکران قسمت اول نوید چراغ سبز قسمت دوم رو داد ... کانجوریگ نهایتا نصف جنگیر بود (برای من) منتها شعور بالای وان در فهم همین مطلب که نباید وارد وادی بازی نزدیک شدن به غول ها شد فیلم شخصی و سرتاسر کلیشه خودش رو در بهترین وجه خودش ساخت ... هر دو کانجورینگ از ثانیه اول درگیر کننده ان و ملموس و پر انرژی تا به انتها مخاطلب رو در التهابی ماورایی نگه میدارن ... گاهی مو ی دستان سیخ میشود و گاهی رعشه بر جوارح می افتد ... ترس ها در کانجورینگ هم زیرپوستی و هم ظاهری هست و کانجورینگ ها تمثال های مدرن ژانر وحشت هستن که در مقابل حجم فزاینده ی تکرار و تکرار فیلمهای مشابه نفس تازه ای برای برگردوندن ژانر وحشت از نوع جن زدگی محسوب میشدن ... شاید اتفاقی بیفتد و شاهد فیلم بالاتری از دو فیلم ماسبق باشیم و شاید طبق اکثر دنباله های ساخته شده از این جوان مستعد و توانمند با یک فیلم صرفا پول ساز و بی ارزش طرف باشیم اما به هرحال قطعا ساخت قسمت نهایی کانجورینگ بارها و بارها برای من از ساخت فیلم دیگری از شخصیت های مارول مهم تر و اصولی تر بود

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۴۹

فقط "جیمز وان" . . . امیدوارم بلائی که سر "توطئه آمیز 3 و 4" اومد سر "احضار 3" نیاد.

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۴۵

کارگردانش یکدونه فیلم تو کارنامش هست در خراب شدنش شک نکن

نمایش اسپویل