news-background
news-background

کارا دلوین به فصل دوم Only Murders In The Building پیوست

«کارا دلوین» به فصل دوم سریال «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders In The Building) شبکه هولو اضافه شد. دلوین در این فصل نقش شخصیت مرموزی به نام آلیس را بازی می‌کند که در دنیای هنر نفوذ دارد.

این مدل و بازیگر سابقه نقش‌آفرینی در سریال فانتزی «خیابان کارناوال» (Carnival Row) آمازون پرایم ویدیو را مقابل «اورلاندو بلوم» دارد و حضور او در فصل دوم «تنها قتل‌های ساختمان» در برنامه‌های او برای بازی در فصل بعدی «خیابان کارناوال» که فیلمبرداری فصل دومش در ماه آگست به پایان رسید خللی ایجاد نخواهد کرد.

داستان «تنها قتل‌های ساختمان» با بازی «استیو مارتین»، «مارتین شورت» و «سلینا گومز» در مورد سه غریبه است که ویژگی مشترکان علاقه به جنایت‌های واقعی است که خودشان را ناگهان درگیر یک پرونده واقعی می‌بینند. شخصیت گومز در سریال «مارگارت» نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد.

«تنها قتل‌های ساختمان» به نویسندگی مارتین و هافمن ساخته شده که سابقه‌ نویسندگی برای «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) نت‌فلیکس را دارند.

دلوین به زودی برای سریال مستند شش-اپیزودی «سیاره جنسیت» (Planet Sex) هولو و بی‌بی‌سی مقابل دوربین خواهد رفت. «آنا کارنینا» (Anna Karenina)، «جوخه انتحار» (Suicide Squad) و «والرین و شهر هزار سیاره» (Valerian and the City of a Thousand Planets) از جمله دیگر فیلم‌های دلوین در سال‌های گذشته بوده‌اند.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید