news-background
news-background

«کاترین هان» به Knives Out 2 ملحق شد

«کاترین هان» پس از بازی در سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» (WandaVision) مارول و دیزنی+ آماده است تا در پروژه هیجان‌انگیز دیگری ظاهر شود. پنجشنبه این هفته گزارش شد که هان به فیلم «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون» پیوسته و در کنار «دنیل کریگ» نقش‌آفرینی می‌کند. پیش از او «دیو باتیستا، «جنل مونی»، و «ادوارد نورتون» به این فیلم پرستاره اضافه شده بودند.

در ماه مارس گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. این قرارداد در تاریخ شبکه‌های استریمینگ بی‌سابقه بود.

از داستان فیلم جز اینکه شخصیت بلانک برای حل معمای اسرارآمیز دیگری بازخواهد گشت، جزئیاتی فاش نشده. در حال حاضر مشخص نیست که نورتون و باتیستا در دنباله چه نقشی را بازی می‌کنند اما تولید فیلم قرار است از تابستان آینده در یونان آغاز شود.

هان سال گذشته در مینی‌سریال تحسین‌شده «همین قدر می‌دانم حقیقت دارد» (I Know This Much Is True) در مقابل «مارک رافلو» بازی کرد. او سپس در سریال «وانداویژن» در نقش «آگاتا هارکنس» شرور دیده شد.

پروژه بعدی هان سریال «روان‌پزشک همسایه» (The Shrink Next Door) اپل با بازی «پل راد» و «ویل فرل» است. اخیراً تصاویری از محل فیلمبرداری این پروژه از راد با موهای سپید در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود.

مونی که هشت نامزدی گرمی را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۶ با فیلم «هویت‌های پنهان» (Hidden Figures) و «مهتاب» (Moonlight) وارد هالیوود شد. از آن پس او در پروژه‌هایی چون «هریت» (Harriet) در مقابل «سینتیا اریوو»، «به مارون خوش آمدید» (Welcome to Marwen)‌ و فصل دوم «بازگشت به خانه» (Homecoming) و سال گذشته «آنتیبلوم» (Antebellum) بازی کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید