news-background
news-background

«چنینگ تیتوم» در فیلم The Lost City of D به «سندرا بولاک» می‌پیوندد

«چنینگ تیتوم» در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز است تا در فیلم «شهر گمشده دی» (The Lost City of D) به «سندرا بولاک» بپیوندد. بولاک تهیه‌کننده‌ی پروژه با کمپانی «فورتیس فیلمز» است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آدام و آرون نی زوج کارگران «شهر گمشده دی» خواهند بود. بولاک در این فیلم نقش یک نویسنده‌ی آثار عاشقانه را بازی می‌کند که متوجه می‌شود یکی از شهرهای خیالی به نگارش درآمده توسط او واقعی است. نویسنده به همراه شخصیت اول کتابش با بازی تیتوم سفری پرماجرا برای یافتن این شهر گمشده آغاز می‌کنند. این فیلم ماجراجویانه، اکشن و رمانتیک بر اساس ایده‌ی «سث گوردن» و فیلمنامه‌ی «دینا فاکس» ساخته خواهد شد. فاکس سابقه‌ی نویسندگی در «کروئلا» (Cruella) دیزنی را دارد.

تیتوم اخیراً فیلمبرداری «سگ» (Dog) را به پایان رسانده که علاوه بر بازیگری، به همراه «رید کارولین» آن را کارگردانی کرده است. او قرار است در تریلری جدید با تهیه‌کنندگی «فیل لرد» و «کریس میلر» برای یونیورسال ایفای نقش کند. در ماه می ۲۰۲۱، تیتوم اولین کتاب خردسالانه‌اش را تحت عنوان «اسپارکلای یک دانه» (The One and Only Sparkella) منتشر می‌کند. او باید در فیلم «گامبی» (Gambit) مارول نیز ایفای نقش می‌کرد، اما دیزنی بهار سال ۲۰۱۹ رسماً این پروژه را لغو کرد.

آخرین نقش لایو-اکشن تیتوم «کینگزمن: حلقه طلایی» (The Kingsman: The Golden Circle) است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. او در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در دو انیمیشن صداپیشگی کرد و در سال ۲۰۲۰ هیچ فیلمی روی پرده یا در شبکه‌های استریم ویدیو نداشت.

در مقطعی «رایان رینولدز» برای بازی در «شهر گمشده دی» در حال مذاکره با پارامونت بود و می‌توانست دوباره با بولاک همبازی شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۰۴

من موندم سندرا بولاک با این سنش میخواد بیاد فیلم رومانتیک با چانینگ تتوم بازی کنه چیکار!!!؟ سر پیری و معرکه گیری. آدمو یاد نقش های ساره بیات تو سریالای ایرانی میندازه که با صد سال سن، خودشو جای دختره چهارده ساله جا میزنه. ادا تنگا رو هم در میاره !!!!

نمایش اسپویل