news-background
news-background

«چارلی کافمن» و «رید مورانو» The Memory Police را برای آمازون می‌سازند

استودیوی آمازون با همکاری «رید مورانو» کارگردان «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid's Tale با لینک مستقیم) و «چارلی کافمن» از رمان «پلیس خاطره» (The Memory Police) یک فیلم بلند اقتباس می‌کند. مورانو کارگردان فیلم و کافمن نویسنده‌ی فیلمنامه بر اساس این کتاب سورئالیستی نوشته‌ی «یوکو اوگاوا» خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان کتاب در جزیره‌ای بی‌نام در منطقه‌ای بی‌نام روی می‌دهد که بعضی چیزها در آن شروع به ناپدید شدن می‌کنند: ابتدا رزها و ربان‌ها و به زودی عکس‌ها. افراد معدودی می‌توانند چیزهایی که دیگر وجود ندارند را به یاد آورند اما «پلیس خاطره» می‌کوشد آنچه از بین رفته را برای همیشه فراموش‌شده سازد. در همین حین، یک رمان‌نویس زن جوان متوجه می‌شود ویرایش‌گر کتابش یکی از افرادی است که هنوز چیزهایی به یاد می‌آورد.

مورانو در سال ۲۰۱۷ به اولین زنی تبدیل شد که امی بهترین کارگردانی و جایزه‌ی «صنف نویسندگان» را برای کارگردانی اپیزود اول «سرگذشت ندیمه» در یک سال کسب می‌کرد. او به زودی تریلر ۱۰ اپیزودی «قدرت» (The Power) را بر اساس رمان «نایومی آلدرمن» برای آمازون می‌سازد. علاوه بر این، مورانو قرار است «چیزهای زیبا» (Pretty Things) با بازی «نیکل کیدمن» و «کودکان ربوده‌شده سارا لارنس» (The Stolen Kids of Sarah Lawrence) را برای آمازون و بلوم‌هوس کارگردانی کند و «سابایا» (Sabaya) با بازی «زوئی سالدانا» را بسازد. این فیلمساز پرکار فیلم «مادرخوانده» (The Godmother) با بازی «جنیفر لوپز» را نیز کارگردانی خواهد کرد.

کافمن که با «تابش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) برنده‌ی اسکار بهترین نویسندگی شده، اخیراً فیلم «به پایان چیزها فکر می‌کنم» (دانلود فیلم I’m Thinking of Ending Things با لینک مستقیم) با بازی «جسی باکلی»، «جسی پلمانز» و «تونی کولت» را از طریق نت‌فلیکس پخش کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید