news-background
news-background

پیش‌بینی سالن‌داران برای Tenet نولان: فروش پایین‌تر، بازخوردهای به‌شدت مثبت

«اتحادیه ملی سالن‌داران» آمریکا دستورالعمل‌هایی وضع می‌کند تا سینماروها اواخر ماه ژوئیه با امنیت کامل فیلم «باور» نولان را ببینند.

آینده‌ی سالن‌های سینما ممکن است در دستان «کریستفر نولان» باشد. هفته‌ی گذشته گزارش شد که برادران وارنر همچنان قصد دارد فیلم «باور» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) نولان را در صورت بازگشایی مجدد سالن‌ها در تاریخ ۱۷ ژوئیه اکران کند. «جان فیثیان» مدیر عامل «اتحادیه‌ ملی سالن‌داران» آمریکا به تازگی در مصاحبه با ورایتی گفته است که برنامه‌ی آن‌ها این است که سالن‌های زنجیره‌ای بزرگ مانند ای‌ام‌سی و سینه‌مارک را تا اواسط ماه ژوئیه برای فیلم «باور» و «مولان» (Mulan) که قرار است ۲۴ ژوئيه اکران شود بازگشایی کنند، اما در صورتی که این کار بر اساس دستورالعمل‌های «مرکز کنترل بیماری‌ها» و دولت آمریکا امن تشخیص داده شود. این اتحادیه در حال برنامه‌ریزی این دستورالعمل‌هاست تا امنیت کارکنان سالن‌ها و سینماروها تأمین شود.

مدیر عامل اتحادیه می‌گوید: «ما کارگروهی متشکل از اعضای خود و متخصصین سلامت و امنیت ایجاد کرده‌ایم و در مورد اینکه چگونه سالن‌ها را بازگشایی کنیم و در عین حال به محدودیت‌های فاصله‌گیری اجتماعی پایبند بمانیم برنامه‌ریزی می‌کنیم. ما کمپانی‌های دیگر را تشویق می‌کنیم که رزور بلیت تکیه کنند و کارکنان خود را برای جلوگیری از ازدحام آموزش دهند. اعضا زمان نمایش فیلم‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که مخاطبین در یک ساعت در سینما تجمع نکنند.»

در صورت بازگشایی سالن‌های سینما، فیلم‌های «باور» نولان و «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» تنها عناوینی خواهند بود که به صورت گسترده اکران می‌شوند. تقویم برای این دو فیلم خالی شده تا زمان بیشتری بدون رقیب روی پرده باشند. مدیر عامل اتحادیه می‌گوید پیش‌بینی می‌کند که هیچ‌یک از این دو فیلم افتتاحیه‌ی پرفروشی نداشته باشند اما بازخوردهای مثبت می‌تواند چنین نتیجه‌ای در پی داشته باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیتیان می‌گوید: «اعضای ما اطمینان حاصل خواهند کرد که این دو فیلم تا حد ممکن عملکرد خوبی داشته باشند. دیزنی و برادران وارنر با اکران این فیلم‌ها اعتقاد خود به سالن‌های سینما را ثابت می‌کنند، بنابراین ما هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. فکر می‌کنم بازه‌ی زمانی همیشگی برای اکران این فیلم‌ها منطقی باشد. فروش‌ آن‌ها مانند شرایط عادی نخواهد بود اما بازخوردهای بسیار مثبتی ایجاد می‌کند. مردم «باور» را بسیار دوست خواهند داشت و در شبکه‌های اجتماعی واکنش خود را به اشتراک خواهند گذاشت.»

فیلم «باور» نولان ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۰

بیشتر هر فیلمی منتظره tenetم (چقد اسمش قشنگه) احساسم اینه که مثل بیشتر فیلمایه نولان شاهکاره

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۴۲

خداکنه این فیلمش یه چیزی باشه در حد اینترستلار یا اینسپشن

نمایش اسپویل