news-background
news-background

«پیرس برازنان»: تارانتینو وقتی که به‌شدت مست بود ایده فوق‌العاده‌ای برای «جیمز باند» ارائه کرد

برازنان در مورد ایده‌ی تارانتینو برای فیلم «جیمز باند» می‌گوید: «می‌توانست فیلمی خوبی از آب درآید.»

هرچند «کوئنتین تارانتینو» فیلمی برای چندگانه‌ی «جیمز باند» کارگردانی نکرده، اما «پیرس برازنان» بازیگر سابق این مجموعه فیلم می‌گوید کارگردان «قصه‌ی عامه‌پسند» (Pulp Fiction) و «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time In Hollywood با لینک مستقیم) در مورد همکاری احتمالی با او بحث کرده است. برازنان در مصاحبه‌ی جدیدی با مجله‌ی «اسکوایر» ماجرای این ملاقات را نقل کرده و می‌گوید پس از اکران «بیل را بکش ۲» (Kill Bill Vol. 2) با تارانتینو دیدار کرده است: «او می‌خواست مرا ببیند، بنابراین یک روز به هالیوود رفتم و در [هتل] «چهار فصل» با او ملاقات کردم.»

برازنان می‌گوید: «ساعت ۷ بعد از ظهر به آن‌جا رسیدم، دوست دارم وقت‌شناس باشم. ساعت ۷:۱۵ شد و خبری از کوئنتین نشد، در طبقات بالا در حال انجام مصاحبه بود. یک نفر برای من مارتینی خرید، بنابراین مشروبی نوشیدم، و تا ۷:۳۰ منتظر ماندم و فکر کردم، این مرد کجاست؟ از طرف او عذرخواهی کردند، بنابراین گفتم باشد مارتینی دیگری می‌نوشم.»

برازنان می‌گوید وقتی تارانتینو از راه می‌رسد کاملاً مست بوده است. پیش از بحث در مورد باند، تارانتینو هم مثل برازنان مشروب می‌نوشد. برازنان می‌گوید: «او تأکید می‌کرد که من بهترین جیمز باندم و می‌خواهد با من فیلمی بسازد. میزها در رستوران نزدیک به هم بود و من فکر کردم که باید از او خواهش کنم آرام‌تر حرف بزند، اما درست نیست به کوئنتین تارانتینو بگویید آرام باشد.»

برازنان فاش نمی‌کند که ایده‌ی تارانتینو برای فیلم باند چیست اما اضافه می‌کند: «می‌توانست فیلم خوبی از آب درآید.» تارانتینو سپس به سراغ کارگردانی «ضد مرگ» (Death Proof) رفت و در «گرایندهاوس» (Grindhouse) با «رابرت رودریگز» همکاری کرد. برازنان نیز پس از فیلم «یک روز دیگر بمیر» (دانلود فیلم Die Another Day با لینک مستقیم) در سال ۲۰۰۲ به چندگانه بازنگشت. فیلم‌های باند با «دنیل کرگ» ریبوت شد و «کازینو رویال» در سال ۲۰۰۶ روی پرده رفت. کرگ نیز که در پنج قسمت چندگانه بازی کرده امسال با «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) با این نقش وداع می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید