news-background
news-background

«پیتر جکسون» نقشی در سریال «ارباب حلقه‌ها» نخواهد داشت

«پیتر جکسون» تأیید کرده است که پس از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» به سرزمین میانه بازنخواهد گشت. جکسون که نامش با این دو سه‌گانه گره خورده با سریال شبکه آمازون به دنیای «ارباب حلقه‌ها» باز نمی‌گردد. آپریل گذشته شایعاتی پیرامون ارتباط جکسون با سریال آمازون به گوش می‌رسید و برخی از خبرگزاری‌ها پس آنکه وکیل وی «پیتر نلسون» اعلام کرد که دیالوگی میان فیلمساز و آمازون برقرار کرده، مدعی شدند که او تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد. اما این ادعاها شایعاتی بیش نبودند و جکسون به تازگی تأیید کرده است که نقشی در سریال برعهده نگرفته است.

جکسون در مصاحبه با آلوسینه می‌گوید، «من هیچ نقشی در سریال «ارباب حلقه‌ها» نخواهم داشت. دلیل برده شدن نامم را درک می‌کنم، اما هیچ ارتباطی میان من و این پروژه وجود ندارد.»

جکسون ضمناً به شایعه دیگری هم در مورد احتمال کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی در دنیای سینمایی دی‌سی خط بطلان کشیده است. فیلمساز می‌گوی این شایعه نمی‌تواند حقیقت داشته باشد چرا که او اصلاً علاقه‌ای به کتاب‌های کامیک ندارد: «واقعیت ندارد. هیچ مذاکره‌ای در این زمینه نکرده‌ام. طرفدار کتاب‌های مصور نیستم و هیچوقت هیچکدام از آن‌ها را نخوانده‌ام، بنابراین به اقتباس از آن‌ها برای سینما هم علاقه‌ای ندارم. این گفته به هیچ وجه حقیقت ندارد. من نه در فیلم‌های دی‌سی نقشی دارم و نه در سریال «ارباب حلقه‌ها». پروژه‌های بسیار زیاد دیگری دارم که تمام وقتم را گرفته‌اند.»

جکسون ۱۴ دسامبر امسال فیلم پساآخرالزمانی «ماشین‌های مرگبار» (Mortal Engines) را بر اساس رمانی به همین نام به قلم «فیلیپ ریو» روی پرده خواهد داشت. این فیلم 100 میلیون دلاری بر اساس فیلم‌نامه جکسون، «فیلیپا بوینز» و «فرن والش» توسط «کریستین ریورز» کارگردانی می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید